حسین مسگرانی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود چندین نوبت مکاتبه و اطلاع رسانی برای نام نویسی اصحاب رسانه در سامانه خانه مطبوعات کشور از سوی این اداره کل و خانه مطبوعات و درج 2 نوبت فراخوان در نشریات استانی متاسفانه شماری از اهالی رسانه موفق به ثبت نام نشدند که به همین منظور مهلت در نظر گرفته شده یک روز دیگر تمدید شد.
وی با اشاره به اینکه تمدید مهلت ثبت نام با پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و موافقت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد، افزود: این تمدید به منظور نام نویسی افرادی است که تا کنون موفق به ثبت نام در سایت خانه مطبوعات برای شرکت در انتخابات نشده اند.
وی بیان کرد: تمام شاغلان مطبوعات، پایگاه های خبری، نمایندگی و سرپرستی‌ روزنامه‌ های سراسری و خبرگزاری ‌ها که در بخش تحریریه به عنوان شغل اصلی و مستمر فعالیت می‌ کنند می ‌توانند در این سایت نام نویسی و در انتخابات شرکت کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: شاغلان مطبوعات، خبرنگار، دبیرگروه، معاون گروه، معاون سردبیر، سردبیر، گرافیست، عکاس، مدیرمسئول و صاحب امتیاز را شامل می شود.
انتخابات خانه مطبوعات دهم خردادماه جاری به صورت الکترونیکی و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
3213**6081 دریافت کننده: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.