به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان حسین اسحاقی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در فردا (جمعه) حرکت در مسیر اعتدال و عقلانیت را یک فرهنگ دانست و ادامه داد: انتخابات نقطه عطفی در اقتدار و عزت ملی ایرانیان است که با حضور خود پایبندی خود را به امام، رهبری و ارمانهای انقلاب به اثبات رسانده اند.
وی اظهار کرد: کشور در موقعیت حساسی قرار دارد و اکنون که جریان اعتدال بر کشور حاکم است، باید این مسیر ادامه یابد.
وی گفت: تعامل منطقی با دنیا و فعال کردن دیپلماسی خارجی فعال در دفاع از اقتدار ملی از مهمترین اهداف جریان اعتدال و تدبیر در کشور بوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: دفاع از هویت ملی در برجام از افتخارات نظام است که بواسطه دیپلماسی فعال و منطق گرا و حمایت های رهبری نظام محقق شده است.
وی با اشاره به تحقق دولت فرهنگی از سوی جریان تدبیر و امید خاطرنشان کرد: دیپلماسی فرهنگی و معرفی فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی از خدمات این دولت بوده و باید ادامه یابد.
اسحاقی نگاه دولتمردان به فرهنگ و هنر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پویایی، نشاط و فعال بودن هنرمندان در تمامی حوزه های هنری و فرهنگی خود گواه این مطلب است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.