فرشید فلاح روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی نیز طبق قانون توسط داوطلبان و حامیان آنها ممنوع است و تخلف محسوب می شود.
وی بیان کرد: در سطح استان کرمان در رابطه با تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا 2 تخلف عمده در عرصه انتخاباتی داشتیم.
وی گفت: دسته اول تخلفات مربوط به نصب پوستر و اقلام تبلیغاتی بر روی اماکن و تاسیساتی شهری مانند پل ها، باجه های پستی و ... است که تیم های مستند سازی از آغاز تبلیغات با تصویربرداری، موارد تخلف را به هیات نظارت شهرستان اعلام کرده و موضوع به مراجع قضایی منعکس خواهد شد.
دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان اظهار کرد: در نوع تخلف دوم هر نامزد شوراها در هر ناحیه شهرداری مجاز به ایجاد حداکثر سه ستاد تبلیغاتی و نصب بنرهای مصوب قانونی بود اما برخی داوطلبان تعداد زیادی بنر خارج از قاعده را نصب کرده بودند که فرمانداری کرمان 350 بنر را که در مکان نامناسب نصب بودند، جمع آوری کرده است.
وی افزود: نظارت تا تایید انتخابات شوراهای شهر و روستا توسط هیات عالی نظارت استان ادامه دارد و باید از کسانی که در عرصه انتخابات حضور یافتند و شور انتخاباتی را ایجاد کردند تا زمینه مشارکت بالای مردم فراهم شود، تشکر کنیم.
فلاح بیان کرد: همه کسانی که در انتخابات شرکت می کنند و خود را در معرض رای مردم قرار می دهند، برنده انتخابات محسوب می شوند.
تبلیغات بیش از 16 هزار نامزد نمایندگی مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا استان کرمان از روز پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت آغاز شد.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.