به گزارش ایرنا از دادگستری استان ،هادی هاشمیان روز دوشنبه اظهارداشت: بیشتر این پرونده ها مربوط به کارمندانی است که در ساعت اداری با حضور در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ،کار انتخاباتی می کردند.
وی افزود: از این تعداد 4 پرونده در بندرگز، 3 پرونده در بندرترکمن، 2 پرونده در گالیکش و یک پرونده هم در کلاله به دادسرا ارجاع شده است.
به گفته هاشمیان؛ پیش از این نیز 27 تخلف انتخاباتی در استان ثبت شده بود که پرونده آنها در حال رسیدگی است.
وی اضافه کرد که در دادگستری های سراسر استان شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی تشکیل شده است و این پرونده ها با قید فوریت و به سرعت رسیدگی می شود.
رئیس دادگستری کل گلستان بار دیگر از نامزدهای انتخاباتی خواست که به عنوان کسانی که قرار است در شوراهای شهر و روستا برای مردم قانونگذاری کنند، خود در گام نخست به قانون پایبند باشند.
وی همچنین از تشکیل تیم های بازرسی در همه حوزه های قضایی گلستان خبر داد و گفت: این تیم ها علاوه بر نظارت بر تبلیغات نامزدها و هواداران آنها در سطح شهرها و روستاها ، فضای مجازی را نیز رصد می کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
استان گلستان یک میلیون و 868 هزار نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و افزون بر یکهزار روستا زندگی می کنند.
1648
** تنظیم : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.