برخی مدعیان آبادانی فردای شهر کرمان، امروز با بی تدبیری و در راستای معرفی خود به مردم شهر، اموال عمومی را تخریب و چهره شهر را نازیبا می کنند.
با آنکه 700 مکان برای تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر کرمان در نظر گرفته شده اما برخی نامزدها با نصب پوستر و تراکت بر در و دیوار، زمین، در و دیوار منازل، شیشه مغازه ها، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تیر چراغ برق، نرده و جدول های خیابان، هزینه های سنگینی را بر شانه شهر تحمیل می کنند.
طرفداران نامزدها بدو آغاز زمان تبلیغات همت خود را برای معرفی نامزد مورد حمایت خود با توسل به شیوه های مختلف تبلیغاتی صرفنظر از درست یا غلط بودن آن به کار گرفته اند.
مسدود کردن خیابان ها به منظور معرفی نامزد مورد نظر و پخش اقلام تبلیغاتی از جمله راهکارهای تبلیغاتی نامزدهای شورای شهر در کرمان است که البته مردم این اقدامات را خلل در امور زندگی خود می دانند نه تبلیغ.
تلاش غیراصولی تعدادی از 297 نامزد شورای شهر کرمان که برای تصاحب 11 کرسی در این شورا به صحنه آمده اند، ضمن گرم کردن تنور انتخاباتی در این شهر مشکلاتی را نیز به وجود آورده به طوری که تخلفات تبلیغاتی تاکنون موجب تشکیل 50 پرونده با عنوان تخلفات و جرایم انتخاباتی در استان کرمان شده است.
این در حالی است که مردم این دیار همچون سایرین بدون در نظر گرفتن تبلیغات، نامزد مورد نظر خود را با احتساب تجربه، تخصص و تعهد انتخاب می کنند.
تبلیغات به شکل ناهنجار بیش از آنکه برای نامزدهای انتخاباتی مفید واقع شود موجب نفی آنها از سوی ملت می شود.
مردم اذعان دارند افرادی که توان مدیریت تبلیغات انتخاباتی خود را به شکل صحیح ندارند هرگز نخواهند توانست در شورایی که قرار است یک شهر را مدیریت کند و پیش ببرد پرونده قابل دفاعی داشته باشند.
** خبرنگار ایرنا در کرمان
**انتشار دهنده: فاطمه نوری جهانگرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.