به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری جیرفت، مجید رستمی در نشست با روسای ستادها و نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری و نامزدهای شوراهای اسلامی شهر روستا در شهرستان جیرفت افزود: هرگونه دخالت از ناحیه مجریان و ناظران، بازرسان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به نفع نامزد خاص جرم است و در صورت مشاهده یا گزارش با آنان وفق مقررات قانونی رفتار خواهد شد.
وی تصریح کرد: مسئولان اجرایی، نظارتی، قضایی و امنیتی حق ورود در حمایت از نامزدی را ندارند.
وی گفت: دستگاه قضایی به عنوان ناظری بی طرف در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات، روند برگزاری انتخابات را رصد کرده و ضمن تلاش برای پیشگیری به موقع از تخلفات با هرگونه تخلف و جرم احتمالی و اخلال در نظم و آرامش و همچنین سلامت انتخابات برخورد جدی خواهد کرد.
دادستان جیرفت بیان کرد: وظیفه و رسالت مسئولان، خواص و نخبگان، افزایش مشارکت حداکثری و ارتقای امنیت فضای انتخابات است و ایجاد اعتماد مردم توسط مجریان و ناظران در حفاظت از آرای آنان ضروری است چرا که دشمنان تلاش می کنند در مردم ایجاد شک و تردید کنند.
وی گفت: در انتخابات سه اصل مهم امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری وظیفه مجریان و مسئولان برگزاری انتخابات است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه بیست و نهم اردیبهشت برگزار می شود.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.