به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد انتخابات استان قم با اشاره به ضرورت هوشیاری مردم در برابر افرادی که قصد تحریک احساسات آن ها را دارند، افزود: جریان نفاق که به دنبال اختلاف افکنی است، با بعضی رفتار ناشایست سعی در ایجاد تشویش و ناامنی دارد.
وی تامین امنیتی انتظامی در سطح استان را از مهم ترین پیش نیازهای برگزاری انتخابات دانست و ادامه داد: مسئولان امنیتی باید هرگونه حرکت تحریک آمیز را رصد کنند و با آن برخورد جدی داشته باشند.
وی با بیان این که انسجام بسیار خوبی بین برگزارکنندگان انتخابات وجود دارد، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت حداکثری مردم شاهد انتخاباتی باشکوه در سراسر کشور باشیم.
رئیس ستاد انتخابات استان قم نیز در این جلسه با اشاره به گذشت حدود چهار ماه از آغاز فعالیت های این ستاد، گفت: در این مدت جلسه های ستاد انتخابات به صورت مداوم برگزار شده و نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گرفته است.
احد جمالی افزود: پس از آغاز فعالیت های ستادهای تبلیغاتی کاندیداها به صورت مستمر جلسه های کاندیداها و نمایندگان آن ها توسط ستاد انتخابات رصد می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
/2085/ تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.