به گزارش ایرنا، این حرکت از سوی یک کمپین جدید به نام 'منتقد و حامی روحانی' و پس از انتشار گزارش ها و فیلم هایی از پاره کردن بنرهای روحانی انجام شد.
کمپین منتقد و حامی روحانی توسط گروهی از کنشگران فرهنگی، اجتماعی و هنری هرمزگان شکل گرفته که ضمن داشتن دیدگاه های انتقادی نسبت به عملکرد بخش هایی از دولت در استان، از روحانی اعلام حمایت کرده اند.
در بیانیه کمپین منتقد و حامی روحانی آمده است: اعضای این پویش ضمن آسیب‌شناسی عملکرد حوزه‌های فرهنگی ،اجتماعی و هنری دولت روحانی و کارگزاران او در چهارسال گذشته معتقد هستند، هر چند دولت یازدهم در حوزه‌های یاد شده نتوانسته رضایت کامل جامعه مخاطب این بخش را فراهم کند، اما در عین حال گفتمان و رویکرد فرهنگی، هنری و اجتماعی آن در سطح کلان کشور قابل قبول است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این جمع بر این باور است باید ضمن حفظ و تداوم نگاه منتقدانه و مطالبه‌گر خود و تقویت آن، از نارضایتی های کنونی خود نسبت به دولت روحانی در این مقطع عبور کرده و مصالح و منافع کلان کشور و مردم را معیار انتخاب قرار دهد.
این کمپین اعلام کرده است: کمپین منتقد و حامی روحانی در هرمزگان، تهدیدی که از سوی رقبای روحانی در جناح مقابل متوجه کشور است را خطرناک و جدی ارزیابی می‌کند و از همین رو منافع و مصالح کلی کشور را ارجح دانسته و پیگیری مطالبات و خواسته ها و انتظارات به حق خود را به بعد از انتخاب شدن روحانی به عنوان رییس جمهور دولت دوازدهم موکول می‌نماید.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
2094 /6048
خبرنگار: هومن محمدکرمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.