به گزارش ایرنا، ' احمدرضا جعفر زاده ' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: وظیفه ما نظارت بر حسن اجرای امور انتخابات در زمینه های مختلف است و در روز برگزاری انتخابات، بازرسان در کنار دیگر عوامل اجرایی و نظارتی برای اخذ رای مردم در شعب حضور داشته و بر حس انجام امور نظارت می کنند.
وی اظهار کرد: هیات بازرسی انتخابات شهرستان نجف آباد به محض تشکیل و ابلاغ احکام با حساسیت و دقت لازم شروع به فعالیت کرد و فرآیند انتخاب بازرسان و سربازرسان را در دستور کار قرار داد.
رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده برای انتخاب بازرس و سربازرسان از مجرب ترین و شایسته ترین افراد استفاده شده است.
وی گفت: وظیفه هیات بازرسی، بازرسان و سربازرسان به عنوان نماینده و بازرس وزارت کشور، نظارت بر تمام فرآیند اجرایی انتخابات واطمینان از صحت ودقت برگزاری واخذ وشمارش آرا انتخابات بیان کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد خلق حماسه ای دیگر در تحقق و تثبیت مردم سالاری دینی باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
شهرستان نجف آباد در30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
غ.ک/6994 / 2093 ** تنظیم کننده: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.