رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان گفت: از آغاز مهلت ثبت نام تاکنون ۷۳۷۶ نفر داوطلب مرد و تعداد ۱۷۵نفر داوطلب زن در سامانه ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا میقانی با بیان این مطلب افزود: در روز ششم در مجموع تعداد ۱۶۵۵ نفر ثبت نام کرده که از تعداد ۱۴۰۱ نفر داوطلب روستایی و ۲۵۶ نفر داوطبین شهری هستند.

وی افزود: در روز ششم از تعداد ۱۶۵۵ نفر داوطلب ثبت نامی تعداد ۳۰۴ نفر دارای سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان می باشند.

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان تصریح کرد: از مجموع ثبت نام شده های روز ششم تعداد ۵۷ نفر را داوطلبین زن تشکیل می دهند.

وی تاکید کرد: تعداد انصرافی های شرکت در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان ۴ نفر است.

میقانی گفت: از مجموع ۷۵۵۱ نفر ثبت نام شده در سامانه جامع ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کردستان تعداد ۸۷۱ نفر داوطلب شهری و نیز تعداد ۶۶۸۰ نفر داوطبین روستایی هستند.

وی خاطر نشان کرد: از آغاز مهلت ثبت نام تاکنون ۷۳۷۶ نفر داوطلب مرد و تعداد ۱۷۵نفر داوطلب زن در سامانه ثبت نام کرده اند.

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان در پایان تاکید کرد: ۱۳۵۴ نفر از داوطلبین ثبت نام شده دارای سابقه نمایندگی در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.