به گزارش ایرنا سید حسین مرعشی عصر یکشنبه در جمع جوانان و ورزشکاران حامی روحانی در سالن تلاش کرمان افزود: با احترام به همه کاندیداها، حسن روحانی دارای توان و تجربه در عرصه امنیت و مناسب برای ریاست جمهوری است.
وی گفت: آینده و حفظ امنیت ایران مهمترین علت حمایت از دکتر روحانی است که باید مورد توجه همه باشد و ما در منطقه ای زندگی می کنیم که برخی کشورهای مهم دچار آشوب و ناامنی هستند.
وی بیان کرد: شما توجه دارید رئیس جمهوری متفاوت و یک رئیس جمهوری نسبتا جنگ افروز در آمریکا روی کار آمده است که کوچکترین اشتباه می تواند ایران را با خطرات جدی روبرو کند.
عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی افزود: ما باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که بتواند برای حفظ وحدت، امنیت و تمامیت ایران کمک کند و آقای روحانی 24 سال نماینده رهبری در شورای امنیت ملی بود و به مدت 16 سال به عنوان دبیر شورای امنیت ملی در کنار آیت الله هاشمی رفسنجانی فعالیت می کرد.
وی بیان کرد: ترامپ بارها اذعان کرده که برجام بدترین قرارداد تاریخ آمریکاست و امروز آمریکایی ها، اسرائیلی ها و آل سعود منتظر کوچکترین بهانه هستند لذا ما باید کار را به کسی بسپاریم تا بتواند امنیت ایران را حفظ کند و دکتر روحانی شایسته ترین است.
مرعشی گفت: دلیل دیگر برای حمایت از روحانی سپاسگزاری ملت ایران از یک دولت و رئیس جمهوری خدمتگزار است و مطالعه تاریخ نشان می دهد در مقاطعی ما در حمایت از دولت کوتاهی کردیم و ضررهای زیادی متحمل شدیم.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: دکتر روحانی در حل مسئله هسته ای و برجام کاری بزرگتر از ملی کردن نفت کرد و شما مردم برای قدرشناسی از رئیس جمهوری موفق باید به دکتر روحانی رای بدهید.
وی افزود: به رقبای روحانی توصیه می کنم یک بار از جلد منافع جناحی خود بیرون بیایند و اگر من به جای آنها بودم، می گفتم به پاس خدمات بی سابقه روحانی ما هم به روحانی رای می دهیم.
وی با بیان اینکه برجام و منافع برجام متعلق به نظام و همه مردم ایران است گفت: ما در ملی شدن نفت اقتصاد و نفت به دست آوردیم و با برجام امنیت پایدار بدست آوردیم، ما در برجام پرونده ایران را از شورای امنیت بیرون آوردیم و اگر کسی ذره ای انصاف و تعصب ملی در وجودش باشد، باید به روحانی رای دهد و از او سپاسگزاری کند.
مرعشی اظهار کرد: ده ها و صدها کار نیمه تمام در کشور وجود دارد، شما چهار سال پیش به دکتر روحانی اعتماد کردید و امروز او با تجربه و مسلط بر مسایل و مشکلات ایران است و باید فرصت داشته باشد تا کارهای ناتمام خود را تمام کند و این یک واقعیت و عقلانیت است.
وی با اشاره به اینکه کارهای روحانی نیمه تمام است گفت: ملت ما همیشه از کارهای نیمه تمام ضربه خورده است و باید اجازه دهیم دولت تدبیر و امید کارهای نیمه تمام خود را تمام کند.
وی افزود: یکی از کارهای روحانی تجهیز منابع ارزان قیمت برای ایران است و اکنون زمان آن رسیده است که بتوانیم چند صد میلیارد سرمایه خارجی وارد ایران کنیم.
این فعال سیاسی گفت: اگر خواهان رشد اقتصادی بالا، توسعه و اشتغال هستید، باید به دولت روحانی فرصت دهیم که این مهم را در کشور عملیاتی کند.
وی ادامه داد: با اجرای برجام، یک میلیون و 500 هزار بشکه صادرات نفت ما افزایش یافت و بازار خود را بازسازی کردیم و پس گرفتیم و همه کشورها در اوپک مکلف شدند تولیدشان را بجز ایران کاهش بدهند.
وی بیان کرد: ما 38 سال تحریم بودیم و امروز شرکت های مختلف خارجی نگاهشان به داخل ایران است و برای اجرای پروژه ها باید به دولت زمان بدهیم، چشم همه جهان به ملت ایران است که آیا به روحانی فرصت اجرای کارهای خود را می دهند؟
نماینده ادوار مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به رییس جمهوری نیاز داریم بتواند کشور را بر مدار صحیح اداره کند، اگر با شعار می توانستیم کارها را پیش ببریم در دولت قبل تحقق پیدا می کرد.
ویبیان کرد: ما ملت آگاه هستیم و اجازه نمی دهیم عده ای با وعده و سوء استفاده از نیازهای مردم کشور را به چاله های سخت بیندازند، امروز روز خردورزی و حمایت است و ملت ایران قدر رهبران دلسوز خود را می دانند.
وی با بیان اینکه سپاه نور چشم ماست گفت: مگر دوران دفاع مقدس جناحی بود؟مگر شهدا مال یک جناح بوده و هستند؟ افتخارات جنگ، دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی افزود: برادران عزیز من روحانی در همه صحنه های جنگ همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور داشت ، چرا متهم می کنید؟ چرا مردم را از دست داده اید؟ شما هم بروید با مردم زندگی کنید و خدمت کنید.
مرعشی اظهار کرد: شما به جای بگم بگم کردن، لوله کردن دانشجویان، تهمت زدن، بیاید اخلاق بگیرید، ما با خدا، شهدا، امام و با اصول انقلاب اسلامی پیمان بسته ایم، یک جو تردید نخواهیم کرد و تا زنده باشیم در راه اعتلای ایران، اسلام و حفظ حقوق مردم تلاش خواهیم کرد و این مسیر با روحانی امکان پذیر خواهد بود.
وی بیان کرد: امام راحل می فرمودند هر وقت مشکل داشتید، مردم را به صحنه بیاورید، مردم مشکل شما را حل می کنند.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.