به گزارش ایرنا حمید ملانوری روز شنبه در آیین سالگرد شهادت محمدحسین انصاری به عنوان نخستین شهید رفسنجان از مهدی آباد نوق افزود: آنچه برای ملت، نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم است حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح برای کرسی ریاست جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها است.
وی اظهار کرد: مردم ایران خود برای سرنوشت کشورشان تصمیم می گیرند و برای انتخاب اعضای خبرگان رهبری، رئیس جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی اصلح ترین افراد را انتخاب می کنند.
فرماندار رفسنجان تصریح کرد: انتخابات برای ملت ایران یک تکلیف است و مردم باید با حضور گسترده در پای صندوق های رأی به دشمنان ثابت کنند که همواره پشت سر ولایت و رهبری هستند و از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اسلام و شهدا دفاع می کنند.
ملانوری افزود: مردم در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در صحنه های مختلف نظام حضور داشته اند.
ملانوری با بیان اینکه ملت ایران این بار نیز در انتخابات 29 اردیبهشت سال جاری حضوری گسترده خواهند داشت اظهار کرد: مردم برای انجام این تکلیف باید فردی اصلح، مردمی، متدین، برنامه ریز، صادق و درستکار را انتخاب کنند.
فرماندار رفسنجان ادامه داد: مردم با حضورشان در پای صندوق های رای عزت شهدا و نظام را حفظ کنند.
213 هزار نفر در رفسنجان واجد شرایط رأی دادن هستند.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.