فرماندار بانه با بیان حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی کشور را موجب یاس و نا امیدی دشمنان و در مقابل مایه امید و دلگرمی مسئولان دانست و گفت: مشارکت و حضور مردم معادلات دشمنان در دشمنی با ملت ایران را بر هم می زند و مسئولاتن نیز بایستی با خدمت به مردم پاسخگوی این حضور باشند.

به گزارش ایلنا، محمد فلاحی فرماندار بانه با اشاره به شعار سال و نامگذاری آن از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال افزود: با توجه به اینکه بیکاری از مهمترین مشکلات کشور در وضعیت کنونی است لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مرتفع کردن این مشکل شعار سال را بر  مبنای اشتغال و تولید قرار دادند.

وی افزود: از این رو همه مسئولان موظف هستند با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم و بر همین اساس مجموعه فرمانداری بانه بعنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون چندین جلسه در همین راستا برگزار کرده بطوریکه ظرفیت های شهرستان بانه در حوزه اشتغال و تولید شناسایی و ترسیم شده است.

فلاحی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل هایی که شهرستان بانه به لحاظ قرار گرفتن منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان دارد از توجیه اقتصادی بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

فرماندار بانه تلاش برای جذب سرمایه گذار و تسهیل در امر سرمایه گذاران را از وظایف همه نهادهای خدمات رسان دانست و گفت: در حال حاضر روند احداث  زیر ساخت های این منطقه عملیاتی شده و امیدواریم که هر چه سریعتر شاهد فعالیت این منطقه ویژه اقتصادی باشیم که قطعا تاثیر بسزایی هم در حوزه تولید و اشتغال برای شهرستان بانه به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت امنیت در کشورهای منطقه و حتی کشورهای اروپایی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه توطئه های دشمنان امن ترین کشور منطقه در ناامن ترین منقطه جهان است بطوریکه این امنیت؛ خار چشم دشمنان شده و آنها در تلاش هستند به هر قیمتی که شده این امنیت را از مردم و کشور ما سلب کنند.

فلاحی تلاش بی وقفه و شبانه روزی سربازان گمنام در خنثی سازی و کشف این توطئه ها را ستود و گفت: وزارت اطلاعات و مجموعه شاغل در این مجموعه کارهای بزرگی انجام داده و می دهند اما بدلیل اینکه این اقدامات در اوج  گمنامی انجام می شود  کسی از آنها با خبر نیست.

وی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حضور و شرکت مردم در انتخابات نیز پرداخت و گفت: مشارکت حداکثری مردم در روز انتخابات و مناسبات های ملی نقش مهمی در حفظ و تداوم این امنیت دارد.

فلاحی حضور و مشارکت مردم در عرصه های مختلف سیاسی کشور را موجب یاس و نا امیدی دشمنان و در مقابل مایه امید و دلگرمی مسئولان دانست و گفت: مشارکت و حضور مردم معادلات دشمنان در دشمنی با ملت ایران را بر هم می زند و مسئولین نیز بایستی با خدمت به مردم پاسخ گوی این همه حضور باشند.

سد عباس آباد بانه امسال آبگیری محدود می شود

فرماندار بانه در بخش دیگری از سخنان خود در نخستین جلسه شورای اداری به روند کار سد عباس آباد بانه نیز اشاره ای داشت و گفت: خوشبختانه این سد با همت وزارت نیرو در حال اتمام و مراحل پایانی خود است بطوریکه برای تابستان امسال بصورت محدود آبگیری می شود.

وی اعتبار هزینه شده برای احداث و تکمیل این سد را 115 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: با بهره‌برداری از این سد مشکل آب شرب بانه و یکصد روستای اطراف تا یک چشم انداز سی ساله برطرف خواهد شد. 

فلاحی گفت:  برای تابستان امسال در صورت نیاز از آب این سد از طریق ایستگاه انتقال آب بویین به شهر بانه انتقال و مورد مصرف شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.