به گزارش ایرنا حجت‌ الاسلام عباس رمضانی‌ پور در خطبه‌های نمازجمعه رفسنجان افزود: تولیدات داخلی باید با کیفیت باشد تا افراد متقاضی کالاهای خارجی نباشند.
وی اشتغال و تامین معیشت مردم را از دغدغه های رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: ایشان فرمودند هر فردی که مسئول کشور یا بخش‌های اقتصادی در دولت آینده شود باید از روز اول همت خود را به مسأله اشتغال بگذارد لذا بیکاری دردآور و رنج‌آور است.
امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولان با اجرای عدالت و با تبعیت از ولایت، دشمنان ایران را خار و ذلیل کنند و بدانند فاصله‌ گرفتن از ولایت سبب هلاکت و نابودی می‌شود.
وی افزود: از جمله شاخص‌های موفقیت مسئولان عدالت‌ورزی در جامعه است و امام ‌علی (ع) نیز اساس سیاست در همه امور را عدالت دانسته ‌و فرمودند بهترین سیاست‌ها عدالت و زیبایی سیاست در به‌ کار بستن عدالت در حکومت است.
حجت الاسلام رمضانی پور بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید براساس عدالت از افراد استفاه شود و اگر فردی لیاقت، تعهد و تدین دارد و کارآمد است انتخاب شود.
وی گفت: اصولگرایی از جمله شاخصه‌های موفقیت مسئولان سیاسی است و مسئولی موفق است که اصولگرای اصلاح‌طلب باشد و بتواند بر پایه اصول در جامعه اصلاحات را انجام دهد.
وی بیان کرد: اگر کسی مدعی باشد که در اسلام هیچ اصلی نداریم و خودش را اصولگرا یا اصلاح‌طلب بداند او افساد طلب است.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه اگر شخصی ولی خدا را نشناسد خداوند پاداشی برای او در نظر نمی گیرد گفت: فاصله ‌گرفتن با ولایت یعنی اهل هلاکت شدن که در اینصورت تمام موفقیت‌ها زیرپا گذاشته می‌شود.
وی یاد شهید حامد بافنده از مدافعان حرم را نیز گرامی داشت و گفت: باید نسبت به شهدا معرفت داشته باشیم در حالی که برخی که مدعی باسوادی هستند در قعر جهالت هستند و معرفت نسبت به شهدا را ندارند.
حجت الاسلام رمضانی‌پور سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت و اظهار کرد: جوانان باید با تعمق و تدبر به آینده بیندیشند و بهترین انتخاب را داشته باشند.
وی افزود: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی آنچه سایه جنگ را از سر کشور دفع کرده حضور مردم در همه صحنه ها بوده و نباید بگوییم برجام سایه جنگ را از سر کشور دفع کرد.
امام جمعه رفسنجان به حادثه معدن آزادشهر استان گلستان اشاره کرد و گفت: مرگ تعدادی از معدنچیان قلب‌ها را رنجور کرد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7433/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.