به گزارش ایرنا علی اکبر پورمحمدی شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرداری رفسنجان افزود: سرانه فضای سبز در رفسنجان با فعالیت 9 شرکت در زمینه ایجاد فضای سبز افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: ایجاد فضای سبز مطلوب در شهرها راه حل بسیاری از مشکلات حاد شهری است که علاوه بر ارتقای کیفیت منظر شهر می‌ تواند از آلودگی هوا جلوگیری کند.
وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 12 میلیون نهال گل در رفسنجان تولید شده و با تولید این میزان نهال در این شهر، رفسنجان به شهر شب بوها معروف شده است.
پورمحمدی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های شهرداری زیرسازی و آسفالت خیابان ها است که از سال 86 تاکنون به طور متوسط هر 18 روز یک خیابان و هر هفت روز یک کوچه در این شهر آسفالت و مرمت شده است.
وی گفت: با ترغیب بخش خصوصی در این زمینه مکان های فرهنگی ایجاد شد به طوری که خانواده 'امین' با احداث سینما در شهر توانست فضایی برای پر کردن اوقات فراغت خانواده ها ایجاد کند و خانواده 'آگاه' نیز موسسه عام المنفعه ورزشی بانوان را در این شهر در دست احداث دارد که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار رفسنجان هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: همه اقشار در رفسنجان با همزبانی و همدلی سعی در رفع مشکلات دارند.
وی تصریح کرد: بیش از 15 میلیارد ریال هزینه سالانه بابت اتوبوسرانی در شهرستان رفسنجان پرداخت می شود و با احداث 6 ایستگاه آتش نشانی سعی داریم از جان و مال مردم در برابر حوادث مراقبت کنیم.
امام جمعه رفسنجان نیز کارگران را افرادی کوشا معرفی کرد و گفت: عمده و سختی کار بر عهده کارگران است.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور با اشاره به اینکه کار از تقدس بالا و ارزشمندی برخوردار است بیان کرد: شایسته است از کارگران تشکر و قدردانی شود.
امام جمعه رفسنجان به وجود همدلی و وجدان کاری بین مسئولان این شهرستان اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلاتی که در تأمین بودجه شهرداری طی سال گذشته وجود داشت و قرار بود به میزان 940 میلیارد ریال اعتبار جذب شود که یک سوم این مبلغ جذب و البته اقداماتی در حوزه خدمات شهری انجام شد که قابل تقدیر است.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.