به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نمازجمعه جیرفت با اشاره به نهم اردیبهشت روز شوراها و هفته شهر و شهروند افزود: نامزدها از ارایه آمار و گزارش غلط به مردم پرهیز کنند تا مردم را بی اعتماد نکنند.
وی با بیان اینکه انتخابات مسئله روز جامعه است گفت: همه مردم باید در انتخابات 29 اردیبهشت مشارکت کنند چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه حضور همه افراد را در صحنه انتخابات فراهم کرده است.
وی افزود: همه مردم ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آزادی برخوردار هستند و آزادی در انتخابات یکی از مصدایق این مهم می باشد ولی بعضی افراد از این آزادی برداشت های دیگری دارند.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: در مساله انتخابات همه گروه های سیاسی بدون محدودیت حضور پیدا کرده اند لذا این نشان از آزادی است.
وی با بیان اینکه زمینه حضور همه مردم در انتخابات فراهم شده است خاطرنشان کرد: رأی مردم حق الناس است لذا باید از این رأی حفاظت شود و مجریان قانون باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.
حجت الاسلام کرمی پور گفت: آرامش نیاز همیشگی مردم است و در انتخابات این مهم بیشتر احساس نیاز می شود.
وی افزود: این روزها در شبکه های اجنماعی افرادی سعی در بر هم زدن آرامش جامعه را دارند و با تهمت به اشخاص فضای جامعه را برهم می زنند.
وی گفت: حقیقت را به مردم بگوییم تا آرامش از بین نرود لذا اگر حقیقت به مردم گفته شود آنها با اطمینان بیشتری پای صندوق های رأی می آیند.
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: به نیروهای امنیتی شهرستان تاکید می کنم کسانی که دنبال بهم زدن آرامش جامعه هستند را شناسایی و با آنها برخورد کنند.
وی گفت: دشمنان دنبال ضربه زدن به نظام هستند لذا کاری نکنیم که دشمن در این انتخابات پیروز شود و به هدفش برسد.
وی با بیان اینکه دشمن می گوید انتخابات باید آزاد برگزار شود بیان کرد: کجای انتخابات ما آزاد نبوده است لذا دشمن مانند انتخابات سال 88 دنبال ایجاد مشکل و بی نظمی است.
حجت الاسلام کرمی پور در بخش دیگری از سخنان خود به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند پاسداران عزیز در وجود خودتان دنبال معنویت و روحانیت باشید چرا که خداوند این امر را درون ما قرار داده است لذا اگر این امور در شما تقویت شود هر کدام از شما به تنهایی یک امّت مانند مالک اشتر می شوید.
وی افزود: بعضی از نهادها لغزش هایی در آنها دیده شده ولی سبزپوشان سپاه همواره از ابتدای انقلاب پشتیبان و همراه ولایت بوده اند.
امام جمعه جیرفت به 14 اردیبهشت روز مطبوعات هم اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه می فرمایند مراقب باشیم با دشمن همسو نشویم و بلندگوی دشمن نباشیم.
وی بیان کرد: تعداد مطبوعات جنوب کرمان زیاد است لذا در این ایام حساس سعی کنیم حقایق را بازتاب دهیم و بلندگوی دشمن نشویم.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.