به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با تبریک سال نو به نمازگزاران افزود: دشمنان اسلام هنوز فشار اقتصادی را برای ضربه زدن به ایران اسلامی به عنوان یک رویکرد مهم دنبال می کنند.
وی بیان داشت: دراین شرایط همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند باید درعرصه های تولید و اشتغال فعالیت های بیشتری در کشور انجام شود.
نماینده ولی فقیه دراستان البرزگفت: در پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانات معظم له در مشهد مقدس نکات ویژه و بسیار حائز اهمیتی وجود دارد که باید آنها را برای مردم تشریح کرد.
خطیب جمعه کرج بیان داشت: در انتخاب مدیران برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید به افراد متعهد ، انقلابی و دلسوز میدان کار داده شود تا امور به خوبی پیش برود.
حسینی همدانی افزود: هرچند در کشور و استان البرز کارهای خوبی برای توسعه اقتصادی صورت گرفته لیکن باید مشکل اشتغال و تولید را با دغدغه بیشتری دنبال کرد.
وی، جلوگیری از قاچاق کالا و میدان دادن به تولید داخلی را از مهم ترین اقدامات برای رشد وتوسعه اقتصادی دانست و گفت: واردات کالای قاچاق باید ممنوع شود.
خطیب جمعه کرج اظهارداشت: صدا و سیما و رسانه های جمعی از تبلیغ کالاهای خارجی پرهیز کنند و باید تبلیغ کالاهای تولیدی داخلی را اولویت قرار داد.
نماینده ولی فقیه دراستان البرزدر عین حال بر ارتقای سطح کیفی تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: تولیدکنندگان کشور باید کیفیت کالاها را ارتقاء بخشند.
حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، حضورحداکثری مردم در این انتخابات را ضروری دانست و اظهار داشت: دشمنان آرزوی تکرار فتنه 88 را دارند لیکن این آرزو با هوشیاری مردم و مسئولان ایران اسلامی نقش برآب خواهد شد.
وی بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید از آرای مردم صیانت شود و قانون ملاک انتخابات قرار گیرد.
امام جمعه کرج گفت: دشمنان چشم امید به انتخابات ایران دارند و باید با تبعیت از مقام معظم رهبری ، دشمنان اسلام را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم.
نماینده ولی فقیه درالبرزافزود: دشمن آرام وقرار ندارد و همیشه به فکر توطئه است لیکن در این برهه حساس هرکس از رهبری انقلاب تبعیت نکند از چشم مردم خواهد افتاد.
خطیب جمعه کرج گفت: به فضل پروردگار مردم انقلابی ایران با حضور حماسی خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ، توطئه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.
وی به اهمیت انتخابات شوراها اشاره کرد و اظهار داشت: مردم افرادی را برای شوراها انتخاب کنند که دارای تعهد، دلسوزی ، توانمندی و شناخت به امور شهری و اجرایی باشند زیرا شوراها در واقع شهرداران را انتخاب می کنند و باید کسانی به این تشکل های مردم نهاد راه یابند که بتوانند بر امور شهری و روستایی مدیریت داشته باشند.
امام جمعه کرج گفت: شوراهای اسلامی باید آنقدر اختیار عمل داشته باشند که مدیران خوبی را برای شهرداری ها انتخاب نمایند و بتوانند خواسته های به حق مردم را تحقق بخشند.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.