به گزارش ایرنا در یکی از حساس ترین بازی های این هفته 2 تیم فوتبال گل گهر سیرجان و سپیدرود رشت امروز (دوشنبه) در ورزشگاه اختصاصی گل گهر شهر سیرجان مقابل یکدیگر رفتند و سیرجانی ها با نتیجه سه بر 2 پیروز میدان شدند که موجب پر رنگ شدن امیدهای صعود برای این تیم شد.
تیم فوتبال گل گهر سه بار توسط علی مرزبان در دقیقه 16 (از روی نقطه پنالتی)، حمید گلزاری دقیقه 31 و سجاد اژدر در دقیقه 55 به گل رسید و گل های سپیدرود را محمد نزهتی در دقیقه 60 و سهیل حق شناس در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.
بازی رو در روی 2 تیم در نیم فصل اول رقابت های جام آزادگان را سپیدرود در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیده بود و در واقع گل گهر سیرجان توانست باخت قبل خود را جبران و به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند.

**تساوی خانگی مس کرمان
در دیگر بازی این هفته تیم فوتبال صنعت مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان مقابل نفت مسجد سلیمان قرار گرفت و در پایان 90 دقیقه تلاش، 2 تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.
گل های مس کرمان را در این دیدار مهدی دغاغله در دقیقه 10 (از روی نقطه پنالتی) و میلاد محمدی در دقیقه 62 به ثمر رساندند و 2 گل نفت مسجد سلیمان را احمد داوودی دقیقه 15 و اکبر آفاق دقیقه 75 زدند.
بازی رو در روی 2 تیم نیز در مسجد سلیمان و نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته یک با همین نتیجه به پایان رسیده بود.

**تساوی مس رفسنجان و خیبر خرم آباد
تیم فوتبال مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان در جام آزادگان نیز در یک بازی خارج از خانه مقابل خیبر خرم آباد قرار گرفت و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
تک گل خیبر خرم آباد را احمد جعفری در دقیقه 10 و گل مس رفسنجان را احسان پیرهادی در دقیقه 13 وارد دروازه حریف کرد.
هم اکنون و پس از پایان هفته سی و سوم لیگ دسته یک، تیم فوتبال گل گهر سیرجان با 15 برد، 12 تساوی و 57 امتیاز در مقام سوم، مس کرمان با 11 برد، 16 تساوی، 6 باخت و 49 امتیاز در جایگاه هفتم و مس رفسنجان نیز با 10 برد، 10 تساوی، 13 باخت و 40 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارد.
در هفته سی و چهارم و هفته پایانی لیگ دسته یک (جام آزادگان) تیم فوتبال گل گهر سیرجان در یک بازی خارج از خانه مقابل فولاد یزد قرار می گیرد و مس کرمان در البرز میهمان اکسین است و مس رفسنجان نیز در یک بازی خانگی مقابل استقلال اهواز به میدان خواهد رفت.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.