به گزارش ایرنا شهردار بردسیر روز یکشنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: اعتبار اختصاص یافته برای اجرای پروژه بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی پنج میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است.
علی شهسواری افزود: این بزرگراه با 25 هزار و 200 مترمربع زیربنا در مدت شش ماه تکمیل شده است.

**افتتاح بوستان پیرجارسوز
شهردار بردسیر خاطرنشان کرد: بوستان پیرجارسوز نیز در جوار مقبره تاریخی پیر جارسوز بردسیر با وسعت 12 هزار مترمربع احداث شده است.
وی بیان کرد: برای احداث این بوستان 430 میلیون تومان در مدت هشت ماه، هزینه شده است و این مکان قبلا قبرستان قدیمی بود که وضعیت نامناسبی داشت.

**افتتاح بلوار شهید مدرس
شهسواری گفت: بلوار شهید مدرس با 27 هزار و 500 مترمربع وسعت و صرف 520 میلیون تومان اعتبار امروز با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

**افتتاح بلوار شهید صانعی
بلوار شهید صانعی نیز با حضور استاندار کرمان و هزینه کرد یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای تعریض و 560 میلیون تومان برای آسفالت به بهره برداری رسید.
شهردار بردسیر درباره این پروژه گفت: این بلوار با وسعت 23 هزار و 500 مترمربع آسفالت طی یک سال احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: برای احداث و تعریض این بلوار اعتبار نقدی کمی پرداخت و به ازای آن بیشتر واگذاری اراضی و صدور پروانه انجام شده است.

**افتتاح بلوار خلیج فارس در بردسیر
شهردار بردسیر گفت: بلوار خلیج فارس نیز با 24 هزار و 600 مترمربع خاکبرداری و اعتبار 9 میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی افزود: ابتدای این بلوار میدانی بیضی شکل با عنوان میدان پزشک نیز احداث شده و در میان آن تندیس شهید گرکانی به عنوان اولین شهید کشور نصب خواهد شد.
بزرگترین مجتمع خدماتی رفاهی بین جاده ای جنوبشرق کشور نیز امروز (یکشنبه) با حضور استاندار کرمان در شهرستان بردسیر افتتاح شد.
استاندار کرمان امروز برای افتتاح چند طرح عمرانی به شهرستان های بردسیر و سیرجان سفر کرد.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار: رسول محمدحسنی
7421/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.