به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج حجت اله غلامرضایی اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در دوره چهارم مدیریت شهری کرج طرح ها و پروژه های عمرانی جهشی قابل توجه را تجربه کردند و با وقوع انقلاب عمرانی در شهر، چهره و سیمای کرج به کارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی شباهت یافته است. این ها مرهون فضای وحدت و همدلی و ایستادگی نمایندگان مردم بر عهدی است که در سال 92 با موکلین خویش بسته اند.
وی افزود: بسیاری از پروژه هایی که در دوره کنونی مدیریت شهری کرج کلنگ زنی شدند، در همین دوره نیز مورد بهره برداری قرار گرفتند و ما به دنبال جهاد عمرانی در عرصه اقدام و عمل می باشیم. شهر با محرومیت ها و مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند که تنها راهکار خروج از این شرایط، تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی و زیرساختی است.
به گفته شهردار اسبق مهرشهر، تقاطعات غیرهمسطح شهدای پلیس، شهدای غواص، شهدای حصارک، شهدای ارتش، مکمل شهید سلطانی، شهیدان حیدرخانی، حافظ، حامی، شهدای دانش آموز، آیت الله هاشمی رفسنجانی، مکمل سوم خرداد و... با اعتبار صدها میلیارد تومانی طی 4 سال زیر بار ترافیک قرار گرفتند و شاهد روان سازی تردد وسایط نقلیه در شبکه معابر درون شهری به نسبت سالهای قبل تر می باشیم.
این مسئول شهری اظهار کرد: در حالی بالغ بر چندین هزار میلیارد تومان پروژه های عمرانی طی 4 سال گذشته به ثمر نشسته است که وضعیت درآمدی شهرداری کرج در بدترین شرایط ممکن بود و به دلیل رکود شدید صنعت ساختمان سازی، جذب منابع مالی به سختی صورت می پذیرفت اما با تدابیر اتخاذ شده و یاری خداوند متعال، شاهد پیاده سازی مبانی اقتصاد مقاومتی در عرصه اقدام و عمل بودیم و طرح هایی که شاید عملیاتی شدن آنها آرزوی سالهای قبل بود، در اسرع زمان محقق گردید.
غلامرضایی بیان داشت: اکنون ابرپروژه بزرگراه شمالی یک طرح ملی است که استارتِ آن از سوی شهرداری کرج زده شد و افزون بر هزار میلیارد تومان به آن تزریق خواهد شد. همچنین تونل شهری آیت الله رفسنجانی که چندی پیش با حضور وزیر ارتباطات گشایش یافت، در ابعاد مختلف یک طرح ملی به شمار می رود که برای طراحی و ساخت آن 500 میلیارد تومان اعتبار صرف شد.
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج در پایان عنوان کرد: به حمد الهی در سال 96 نیز با تاکید بر کاهش هزینه های جاری و پرهیز از هرگونه اسراف و ریخت و پاش، منابع مالی را به سمت تکمیل و بهره برداری طرح های نیمه تمام عمرانی سوق خواهیم داد و سعی می کنیم تا فضای عمرانی شهر حفظ شود و بتوانیم پاسخگوی دغدغه ها و نیازهای شهر و شهروندان گرامی باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622167
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.