به گزارش ایرنا، غلامرضا انصاری روز سه شنبه در سیصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران افزود: فرهادی با بردن اسکار نشان داد که زبان گفت و گو را باید جدی گرفت.
وی گفت: امیدوارم دریافت این جایزه موجب تغییر نگاه آنهایی شود که تعامل سازنده و استفاده از دیپلماسی در عرصه بین المللی را به سخره می گیرند.
انصاری همچنین خواستار توجه جدی و در دستور کار قرار گرفتن موضوع نامگذاری بزرگراه رسالت بنام آیت الله هاشمی رفسنجانی تا پایان سال جاری شد.
*فرهادی در عرصه هنر ایرانی جاودانه شد
عباس جدیدی عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران نیز با تبریک دریافت جایزه اسکار فیلم فروشنده اثر اصغر فرهادی، گفت: فرهادی در عرصه هنر ایرانی، جاودانه شد.
وی با مقایسه اصغر فرهادی با مرحوم تختی، گفت: تختی را مدال هایش به جهان پهلوان تختی تبدیل نکرد و آنچه ارزش کار اصغر فرهادی را بیش از دریافت جایزه اسکار نشان می دهد، نرفتن وی به امریکا در اعتراض به مواضع ترامپ بود.
وی این اقدام اصغر فرهادی را در راستای پاسداری از ارزش های نظام عنوان کرد و گفت: اصغر فرهادی با نرفتن به امریکا جادوانه شد.
*اسکار فرهادی پیروزی درخشان فرهنگ و گفت و گو بود
عبدالحسین مختاباد عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران نیز با تبریک جایزه اسکار فیلم فروشنده اصغر فرهادی، این جایزه را پیروزی درخشان فرهنگ و گفت و گوی ایرانی برشمرد.
وی گفت: ایران مهد بزرگان و فرهنگ است و همیشه آثار فاخری داشته اند.
مختاباد در ادامه با اشاره به موضوع پلاسکو افزود: پلاسکو در حال فراموشی است باید هیات امنای پلاسکو، شهرداری و دولت توضیح دهند که برای کسبه چه کار کرده اند؟
وی اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی شهرداری همچنان شاهد بساط بساز و بفروش ها هستیم که ممکن است مشکلاتی را برای شهردار بعدی تهران ایجاد کند.
خبرنگار: یحیی معماری-انتشاردهنده: معصومه آقاامینی
تهرام/6539//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.