فرج الله ایلیات روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در سه سال گذشته 20 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی با کمک تسهیلات بانک شهر در کرج اجرا شده است که اقدامی مهم و راهبردی برای گشودن گره از مشکلات ترافیکی و عمرانی کرج محسوب می شود.
وی ادامه داد: امسال با همکاری بانک شهر توانستیم اقتصاد مقاومتی را که از مطالبات مقام معظم رهبری است،محقق کنیم .
معاون شهردار کرج با بیان اینکه پروژه های عمرانی زیادی از جمله در زمینه روگذر، زیر گذر ، بزرگراه و ... در کرج طی 3 سال گذشته اجرا شده ، گفت:همکاری خوب بانک شهر موجب شد تا شهرداری کرج در زمان رکود درآمدی با ریسک بالا به اجرای پروژه های بزرگ عمرانی بپردازد.
وی افزود: البته شهرداری کرج نیز، تاکنون بیش از 85 درصد مطالبات بانک شهر را به صورت نقد وتهاتر پرداخت کرده است.
معاون اداری مالی شهرداری کرج خاطر نشان کرد: 90 پروژه عمرانی نیمه تمام این کلانشهر در 3 سال گذشته با همکاری بانک شهر تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
ایلیات از تقاطع بزرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان نمونه یکی از پروژه های نیمه تمام نام برد که امسال به بهره برداری رسید و نقش مهمی در روان سازی ترافیک دارد.
معاون اداری مالی شهرداری کرج با اشاره به اجرای بزرگراه شمالی کرج به طول 19 کیلومتر اظهار کرد : اکنون این پروژه عظیم با پرداخت تسهیلات از سوی بانک شهر روند اجرایی آن به خوبی پیش می رود.
وی افزود: برآورد اولیه و قرارداد این پروژه پنج هزارو150 میلیارد ریال است که این مبلغ با تکمیل پروژه به 15 هزارمیلیارد ریال می رسد و یکی از بهترین قرارداد هایی است که درسال های گذشته انجام داده ایم .
معاون شهردار کرج گفت: این پروژه 30 درصد نقدی و 70 درصد تهاتربوده و اولین پروژه ای است که در آغاز کار تمام منابع مالی آن تامین شده است و تهاتر در قالب تفاهم نامه با بانک شهر انجام شد که 7 هزار میلیارد ریال زمین برای آن معرفی کردیم و منابع نقدی این پروژه تا امروز توسط بانک شهر تامین شده است.
وی مدت زمان اجرای این پروژه را 4 ساله اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود در 3 سال آینده به بهره برداری برسد که روان سازی ترافیک و اتصال چند منطقه شهری کرج از مزیت های آن است .
ایلیات گفت : این پروژه عظیم 60 درصد ترافیک کلانشهر کرج را کاهش می دهد و مسیری مناسب برای اتصال به تهران محسوب می شود.
وی ، کاهش زمان سفر بین کلانشهرهای کرج وتهران و کاهش آلودگی هوا را از دیگر مزیت های بزرگراه شمالی کرج برشمرد.
معاون شهردار کرج ، تکمیل پل حامی در ورودی این کلانشهر با صرف 60 میلیارد ریال از مهمترین اقدامات در 3 سال گذشته برشمرد و گفت: این پروژه عظیم با مشارکت بانک شهر انجام شد.
وی گشایش بخشی از تقاطع بزرگ حصارک در سال جاری را از دستاوردهای مدیریت شهری کرج برشمرد و گفت: این تقاطع در روان سازی ترافیک غرب کرج موثر بوده است .
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.