به گزارش ایرنا حجت الاسلام اکبر افشارمنش در خطبه های نمازجمعه کهنوج افزود: نامزدهای انتخابات قانون را رعایت کنند و به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند چرا که تمکین قانون وظیفه همه است.
وی خاطرنشان کرد: همه نامزدها باید مقید به قانون و از قانون اطلاعت پذیری داشته باشند.
امام جمعه کهنوج گفت: نامزدها وعده های غیرمنطقی و خارج از محدوده وظایف خود به مردم ندهند.
وی به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات سالم اشاره کرد و گفت: خودداری از دروغ و فریب، استفاده نکردن از منابع نامشروع و پول های کثیف، تخریب نکردن جریان رقیب با بد اخلاقی و مردم را نگران نکردن از ویژگی های انتخابات سالم از نگاه ایشان است.
حجت الاسلام افشارمنش بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه این دیدار فرمودند اگر شخصی از تهدید آمریکا می ترسد باید بداند کسی حق ندارد از جانب ملت شجاع و حاضر در صحنه ایران بترسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: این نهاد از مهمترین یادگارهای حضرت امام خمینی (ره) می باشد.
امام جمعه کهنوج افزود: نقش سپاه در انقلاب اسلامی آنقدر مهم است که حضرت امام خمینی (ره) در کلامی می فرمایند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
وی به دیدار جمعی از فرماندهان ارتش با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت: معظم له به جایگاه مهم انتخابات اشاره و فرمودند همه باید قدر انتخابات را بدانند و این امر مهم باید در کمال صحت و امنیت برگزار شود.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.