به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی ساعت 23 و 15 دقیقه شامگاه یکشنبه به همراه مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان به صورت سرزده و شبانه از روند عملیات ساخت پل چهارراه ولیعصر (عج) بازدید کرد و در جریان روند ساخت و میزان پیشرفت پروژه فوق قرار گرفت.
نماینده عالی دولت یازدهم در استان کرمان در این بازدید سرزده و شبانه ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به نیروهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، پیشرفت کار را خوب و رضایت‌بخش ارزیابی نمود.
مدیر پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در استان کرمان در این بازدید گفت: تمامی ستون های پایه پروژه پل روگذر چهارراه ولی عصر (عج) پیش از سال 96 به اتمام رسید و سگمنت‌های مادر بر روی ستون ها نصب شد.
موسی نجفی با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از تکنیک های نوین در اجرای پروژه های عمرانی شهر کرمان استفاده می کند افزود: عملیات سقف زدن پل و دهنه ها (نصب سیگمتال) به صورت بکوارد (عقب و جلو) از شامگاه یکشنبه توسط نیروهای بومی استان آغاز گردید.
وی خاطرنشان کرد: تکنولوژی ساخت پل ها به روش سگمنتال (باکس های بتنی) که هر قطعه قالب قطعه بعدی است و توسط کابل هایی در غلاف به هم متصل می شوند و توسط جک ها کشیده و سفت می شوند.
مدیر پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در استان کرمان با اشاره به اینکه قطعات برای نخستین مرتبه بدون ماتاژ نصب و هر 250 متر درزهای انبساطی، انقباضی در پل ها ساخته می شود گفت: از چسب اپوکسی بین قطعات برای نگه داشتن گروت استفاده و قطعات سگمنت روی ستون ها سوار می شود و برخلاف سگمنت ها قطعه کلید در محل پل ساخته می شود.
وی تعداد سیگمنتال های مورد نیاز پروژه روگذر چهارراه ولیعصر (عج) را 140 عدد عنوان کرد و افزود: اگر روند تولید سیگمنتال ها به همین منوال ادامه پیدا کند، این پروژه در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
نجفی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ یک از مسیرهای محل اجرای این پروژه مسدود نیست و ترافیک به صورت روان در این منطقه انجام می شود بیان کرد: تنها انتهای پل برای اجرای عملیات خاکریز شیب راه ها مسدود شده است.
آغاز پروژه های 9 گانه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در کرمان شامل طراحی، مطالعات اولیه و ساخت تقاطع های غیرهمسطح شامل بلوار ابوذر - امام خمینی (ره) و بلوار قدس؛ بلوار الغدیر - هوانیروز و راه آهن؛ بلوار شهید صدوقی - بلوار راه آهن؛ بلوار جمهوری اسلامی- بلوار امام جمعه؛ بلوار صدوقی - بلوار فیروزه؛ طرح میدان آزادی؛ بلوار بهشتی - بلوار سمیه؛ بلوار بهشتی - میدان ولیعصر گوشه ای از اقداماتی است که در دولت تدبیر و امید که علیرضا رزم حسینی نمایندگی آن در استان کرمان را بر عهده دارد، انجام شده است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.