به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفری یک روزه وارد فرودگاه بین‌المللی کرمان شدند و مورد استقبال استاندار کرمان، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفتند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای امضای تفاهم‌نامه طرح ملی تکاپو به استان کرمان سفر کرده‌اند.

مسعود الهامی انعقاد تفاهم‌نامه توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار(تکاپو) در حوزه ICT استان کرمان با  بخش خصوصی را از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر یک روزه عنوان کرد.

وی افزود: براساس نیازسنجی انجام شده در استان و در راستای توسعه کسب و کار، طرح ملی تکاپو در بخش فناوری اطلاعات در استان کرمان با کمک بخش خصوصی اجرائی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه که به امضای استاندار کرمان و بخش‌های خصوصی مجری این طرح‌ها می‌رسد، حدود 55 پروژه با کمک بخش خصوصی در راستای تولید و اشتغالزائی در استان اجرائی می‌شود.

به گزارش تسنیم علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اکنون در بدو ورود به شهر کرمان به دیدار آیت‌الله سید‌یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان رفتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614518
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.