به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان در گرامیداشت روز پدر و به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) برگزار می‌شود.

منصور دامغانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان فردا سه‌شنبه از ساعت 7صبح و از محل میدان شهداء(میدان مشتاق) آغاز می‌شود.

وی ایجاد سلامتی، شور و نشاط، همبستگی بین اعضای خانواده و دور هم جمع شدن آنها را از ثمرات این همایش در روز میلاد حضرت علی(ع)  و روز پدر برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود با توجه به علاقه مردم شهرستان کرمان و تجربیات گذشته، استقبال خوبی از این همایش شود افزود: در روز همایش پیاده‌روی تعداد 13دوچرخه و وسایل ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می‌شود که برگه‌های قرعه‌کشی نیز ساعت 7 صبح در میدان شهدا توزیع می‌شود.

مدرسه 3 کلاسه در جیرفت وقف شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت از وقف یک باب مدرسه 3 کلاسه در بخش دلفارد این شهرستان خبر داد.

محمد محمدی‌فر با اشاره به اینکه این مدرسه توسط واقف ارجمند "رحمان پیمانه " در روستای دره‌ای بخش دلفارد وقف شد افزود: این مدرسه با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان در 3 کلاس در زمینی به مساحت 2هزار متر مربع توسط واقف ساخته ودر قالب سنت حسنه وقف ثبت شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت تصریح کرد: این موقوفه با تکمیل امکانات آموزشی جهت تدریس دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی از اوایل مهر امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به روند ثبت موقوفات سال گذشته شهرستان جیرفت اظهار‌داشت: در سال گذشته به همت خیران نیکوکار 15 مورد وقف در شهرستان ثبت شد که وقف 2500 متر مربع باغ گل محمدی جهت امور عام‌المنفعه و خیریه در منطقه سربیژن یکی از موقوفات مهم ثبت شده شهرستان است.

فرد متجاوز به عنف در کرمان به دار مجازات آویخته شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از اجرای حکم اعدام متجاوز به عنف(و.ف) در شهر کرمان خبر داد و افزود: وی جرائم متعددی از جمله زنای به عنف، عمل منافی عفت، سرقت مقرون به آزار و ورود به عنف در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده بود.

دادخدا سالاری اظهار‌داشت: نامبرده فردی 32ساله، دارای سابقه کیفری، متهم به ارتکاب 2 فقره زنای به عنف، سه فقره عمل منافی عفت به عنف، 2 فقره سرقت مقرون به آزار و 7 فقره ورود به عنف به منزل شهروندان بوده است.

وی افزود: پس از دستگیری متهم به لحاظ اهمیت و حساسیت موضوع و جهت حفظ حقوق و تسکین آلام بزه دیدگان، رسیدگی سریع و فوق‌العاده به پرونده در دستور کار دستگاه قضائی استان کرمان قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه تمامی جرائم ارتکابی محکوم در حوزه شهرستان کرمان بوده است، تصریح کرد: پس از صدور حکم شلاق، حبس و اعدام از سوی دادگاه کیفری یک استان کرمان و قطعیت رای در دیوان عالی کشور، صبح امروز نامبرده در محل زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شد.

وی تاکید کرد: رویکرد دستگاه قضائی در برخورد با جرائم خشن و مخل آسایش شهروندان، تسریع در رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها و اجرای کامل قانون و مجازات محکومین بدون هرگونه اغماض است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612154
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.