مرتضی رهبر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته ها شامل نقشه راه‌های جنوب استان کرمان، بروشور راهنمای مسافران و همچنین آدرس مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: راهداران فعال این اداره کل در پنج راهدارخانه با 170 راهدار در قالب اکیپ‌های نوروزی با بهره‌گیری بیش از 130 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای ارائه خدمات به مسافران و رانندگان عبوری از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین ماه در آماده باش بودند و همواره به مسافران خدمت رسانی می کردند.
وی گفت: براین اساس به هشت هزار و 795 خانواده از میهمانان نوروزی در هفت شهر جنوبی استان خدمت رسانی شده است.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان بیان کرد: کمپ های راهنمایی مسافران در ورودی هفت شهرستان جنوبی استان تا 15 فروردین فعال بود که در این کمپ ها یک نفر راهدار و کارشناس حوزه راهداری و حمل و نقل مستقر بوده اند.
وی عنوان کرد: جنوب استان کرمان در مسیر محورهای شریانی به جنوب کشور است که در ایام تعطیلات نوروزی میزبان حجم قابل‌ توجهی از مسافران است بنابراین توجه به ایمنی راه ها و راهنمایی این مسافران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رهبر گفت: تا 15 فروردین ماه و در قالب طرح نوروزی 96، راهداران جنوب کرمان با تمام توان و امکانات در محورها حضور داشتند تا سفری ایمن را برای مسافرانی که از محورهای جنوب استان تردد می کنند، فراهم کنند.
وی از آمادگی کامل راهداران در تمامی روزهای سال خبر داد و گفت: طرح نوروزی 96 آمادگی بیشتر راهداران برای استقبال و آماده سازی محورهای ارتباطی برای میهمانان را فراهم می کند در صورتی که راهداران ما همیشه آماده به کار هستند.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، قلعه گنج، منوجان و رودبارجنوب را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.