به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ، جواد ذاکر افزود: این اداره کل پارسال در راستای مصوبات کمیسیون ایمنی راه های کشور و افزایش ایمنی محورهای برون شهری نسبت به شناسایی نقاط پرحادثه حوزه استحفاظی استان یزد اقدام کرد.
وی گفت: پس از ارسال نتایج به دست آمده به تهران و تحت بررسی قرار گرفتن در کمیته های تخصصی، تعداد 39 نقطه پرحادثه مصوب شد و جهت آشکارسازی به عنوان راهکار کوتاه مدت و زود بازده به این اداره کل، ابلاغ شد.
معاون کل راهداری استان یزد ادامه داد: در این راستا و به دلیل اهمیت موضوع ایمنی راه ها و کاهش حوادث جاده ای و پس از طی مراحل انتخاب پیمانکار، این اداره کل توانست تا پایان سال 1395، 19 نقطه را اصلاح کند که در کاهش حوادث جاده ای در طرح نوروزی 96 نقش بسزایی داشته است.
ذاکر اظهار امیدواری کرد تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری، آشکارسازی مابقی نقاط مصوب نیز پایان بیابد و ضمن انجام مصوبات کمیسیون ایمنی کشور، بتوانیم شاهد کاهش آمار حوادث جاده ای و آسودگی سفر برای هموطنان در راه های استان یزد، باشیم.
استان یزد دارای 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی و 2هزار و 250 کیلومتر راه روستایی است که یکهزار و 267 کیلومتر آن جزو راه‌های شریانی و ملی هستند.
1968 / 5054 تنظیم کننده: محمودرضا رحمانی ** انتشار: بهنام احمدی*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.