سلحشور سالاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نام نویسی فراخوان جشنواره جوان برتر سبزواران از امروز آغاز شد و تا شنبه دوم اردیبهشت ادامه دارد که جوانان برتر از رده سنی 18 تا 35 سال می توانند در این فراخوان نام نویسی کنند‌.
وی بیان کرد: جشنواره جوان برتر سبزواران در بخش های جوان و قرآن، جوان و ادبیات، جوان و هنرهای نمایشی، جوان و خلاقیت، جوان و فعالیت های اجتماعی، جوان و کشاورزی، جوان و هنرهای تجسمی، جوان و رسانه، جوان و علم و فناوری، جوان و مدیریت، جوان و ورزش، جوان و محیط زیست و جوان با توانایی های خاص (جوان معلول) برگزار می شود.
وی ادامه داد: جوانان در این بخش ها طرح ها و ایده های خود را ارائه می دهند و کارشناسنان در هر بخش ایده و طرح برگزیده را انتخاب و به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: یکی از بخش های این جشنواره، جوان و کارآفرینی است لذا این بخش با توجه به شعار سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به شرایط و نیاز جامعه شعار سال را انتخاب می کنند لذا در جشنواره جوان برتر سبزواران بخش جوان و اقتصاد مقاومتی هم برنامه ریزی شده است تا به طرح های خلاق بومی اقتصادی بیشتر بها داده شود.
سالاری خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد روحیه نشاط و خودباوری در جوانان است و جوانان با هر مدرک تحصیلی می توانند برای نام نویسی به اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت مراجعه کنند.
وی به تولد حضرت علی (ع) و روز پدر اشاره کرد و گفت: شامگاه سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در هیات پهلوانی این شهرستان جشنی به این مناسبت برگزار می شود لذا از عموم برای شرکت در این مراسم دعوت می شود.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.