محمدرضا مشایخی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با مشارکت فعال بازرسان بهداشت محیط در قالب 2 اکیپ نظارتی روزانه و کشیک ثابت از ساعت 8 تا 20 در ساعات اداری و غیراداری و روزهای تعطیل اجرا شد.
وی هدف این برنامه را ارتقای سلامت جامعه به ویژه مسافران نوروزی با کنترل عوامل محیطی از جمله بهداشت و ایمنی در سطح تهیه و توزیع مواد غذایی بیان کرد و گفت: بازرسان بهداشت از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به ویژه صنوف حساس بازدیدهای مکرری را انجام داده اند.
وی خاطرنشان کرد: این مرکز نسبت به کنترل و نظارت بر اماکن عمومی، اقامتی، تفریحی و گردشگری، پایانه های مسافربری، حمل و نقل عمومی و کمپ ها و مدارس که در معرض بیماری های همه گیر آب و غذا می باشند، حساسیت بیشتری داشته است.
رئیس مرکز بهداشت جیرفت تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در اماکن عمومی و مراکز تهیه، تولید، فروش و نگهداری مواد غذایی در تمامی ساعات شبانه روز با سامانه بهداشت 190 تماس بگیرند و موارد تخلف را با کارشناسان سامانه در میان بگذارند.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.