به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس سردار رضا بنی اسدی فر گفت: برابر رسم و سنت متداول ایرانیان همه ساله در روز سیزده فروردین ماه که مصادف با روز طبیعت است، شهروندان و عموم مردم به انگیزه حضور در طبیعت و استفاده از موهبات طبیعی با بهره گیری از انواع وسایل نقلیه به نقاط خوش آب و هوا مراجعه می کنند.
وی بیان کرد: ضمن آنکه جمع کثیری از هموطنان که به استان های مجاور سفر کرده اند، قصد مراجعت به شهرهای محل سکونت خود را دارند، به همین منظور در این روز ترافیک جاده ها و محدوده شهرها افزایش خواهد داشت لذا به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی و انسداد راه ها لازم است پلیس با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات اقدام به اجرای طرح ویژه ترافیکی در این روز کند.
وی هدف از اجرای طرح های ترافیکی را تسهیل در عبور و مرور و پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی، افزایش توان عملیاتی واحدها و اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس از تردد انواع تریلر، کامیون، کامیونت و موتورسیکلت ها در محورهای گردشگری و بزرگراه ها و راه های اصلی به صورت جدی جلوگیری می کند.
وی محدودیت های تردد در روز 13 فروردین را به شرح ذیل اعلام کرد:
محور کرمان - شهداد (سیرچ ) و بالعکس: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 8 تا 12 از سمت کرمان به سمت سیرچ یک طرفه و همچنین از سمت سیرچ به سمت کرمان از ساعت 16 تا 21 تردد یک طرفه انجام می شود.
محور کرمان - کوهپایه و بالعکس: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 8 تا 12 از سمت کرمان به سمت کوهپایه یک طرفه و همچنین از سمت کوهپایه به سمت کرمان از ساعت 16 تا 21 تردد به صورت یک طرفه خواهد بود.
محور دارزین - دهبکری و بالعکس: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 8 تا 12 از سمت دو راهی دارزین (محور بم) به سمت دهبکری یک طرفه و همچنین از سمت دهبکری به سمت محور بم (دوراهی دارزین) از ساعت 16 تا 21 تردد به صورت یک طرفه صورت می گیرد.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در محورهای جیرفت - بافت، جیرفت - راین، جیرفت - کرمان (دهبکری) تردد انواع تریلر کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی و کامیون های حامل گندم از بامداد شنبه مورخ 12 فروردین تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 13 فروردین ممنوع است.
دریافت کننده: داود رجبی بهجت ** انتشار: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.