سرهنگ رضا دولتشاهی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 150 تیم سواره محسوس و نامحسوس و 50 تیم پیاده در جاده ها و نقاط گردشگری خوزستان در این روز فعالیت می کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه روز 13 فروردین روز طبیعت و بازگشت مسافران است ترافیک سنگینی در جاده ها پیش بینی می شود.
سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: جاده ها و نقاط گردشگری با احتمال ترافیک بیشتر، شناسایی شده و کلیه عوامل پلیس در حالت آماده باش هستند.
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: گشت های پیاده در نقاطی از جمله پل حمید آباد، پارک گمبوعه و خارستان بهبهان انجام وظیفه می کنند.
وی ادامه داد: روز 13 فروردین تردد کامیون ها و تریلرها در کلیه محورها ممنوع اعلام شده و تردد خودروهای سوخت رسان ترانزیتی نیز از 11 تا 14 فرودین در جاده های خوزستان ممنوع است.
سرهنگ دولتشاهی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از سرعت غیر مجاز توسط رانندگان گفت: وانت بارها از حمل مسافر در قسمت بار خودداری کنند و ماموران پلیس راه بدون هیچ گذشتی برخورد می کنند.
وی اضافه کرد: محور شوشتر به ملاثانی 13 فروردین از ساعت 12 ظهر تا 12 شب به دلیل حجم بالای ترافیک یک طرفه است.
وی در خصوص محور دیلم - امیدیه گفت: جاده امیدیه به دیلم که اوایل امسال به دلیل ریزش پل مسیر ناشی از بارندگی شدید بسته شده هم اکنون باز است و تردد از طریق کنارگذر ایمن و آسفالت شده انجام می شود.
سرهنگ دولتشاهی اظهار کرد: قرارداد ساخت پل بسته شده و پیمانکار آن مشخص شده و پیش بینی شده ساخت آن چهار تا 6 ماه طول بکشد.
3004 /6037
خبرنگار: خاطره غفاری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.