امین باقری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافرت های نوروزی امسال در ریگان به دلیل شرایط آب و هوایی زودتر از سال های گذشته آغاز و بر تعداد مسافران و گردشگران نوروزی این شهرستان افزوده شد.
وی اظهار کرد: رشد گردشگران و مسافران نوروزی ریگان در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد 2 برابری داشته است و پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات این آمار به سه برابر افزایش یابد.
فرماندار ریگان بیان کرد: احداث خانه های بوم گردی در حاشیه بلندترین تپه های شنی این شهرستان بر استقبال گردشگران نوروزی از ریگان افزوده است به طوری که امسال مسافران و گردشگران خارجی 10 کشور جهان از خانه بوم گردی و بلندترین تپه های شنی ایران در ریگان بازدید کردند.
باقری افزود: مسافران و گردشگران زیادی به دلیل قرار گرفتن ریگان در مسیر جاده ترانزیت ریگان - چابهار وارد این شهرستان شده اند.
وی بیان کرد: گردشگران و مسافران نوروزی همچنین از مقبره شاه خورشید به عنوان تنها اثر ثبتی ریگان، جنگل کهور منحصر به فرد ایرانی و باغات نخیلات و مرکبات شهرستان ریگان نیز بازدید کردند.
شهرستان ریگان با 2 اقلیم آب و هوایی و جاذبه های متفاوت گردشگری در جاده ترانزیت ریگان - چابهار واقع است و تا مرکز استان کرمان 285 کیلومتر فاصله دارد.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7442/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.