محمدحسین گلرسان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 2 میلیون و 230 هزار تردد در محورهای استان، یک میلیون و 600 هزار مربوط به وسایل نقلیه سبک، 400 هزار تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و بقیه وسایل نقلیه نیمه سنگین است.
وی بیان کرد: از 25 اسفند تاکنون تعداد 69 هزار نفر مسافر در قالب 8 هزار و 700 ناوگان عمومی برون شهری جابجا شدند.
سرپرست مرکز مدیریت راه های استان کرمان با اشاره به ناپایداری وضعیت جوی در ایام نوروز گفت: رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند زیرا سرعت مطمئنه الزاما همیشه حداکثر سرعت مجاز نیست و بسته به وضعیت خودرو و شرایط جاده تغییر می کند.
وی افزود: مسافران نوروزی قبل از حرکت از وضعیت مسیرها توسط سامانه 141 اطلاع یابند و پس از آن اقدام به مسافرت کنند.
گلرسان اظهار کرد: برای حرکت در جاده ها همواره باک خودرو را پر کرده و یک وعده غذای فاسد نشدنی و غذای گرم به همراه داشته باشید.
وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی محورهای شریانی استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد گفت: در روزهای گذشته شاهد بارش باران، برف و سیل در محورهای مواصلاتی استان بودیم که با تلاش و کوشش ایثارگرایانه راهداران، مشکلات ناشی از سیل در محورهای استان به سرعت برطرف شد.
سرپرست مرکز مدیریت راه های استان کرمان افزود: از اواخر روز جمعه و براساس اطلاعات سامانه هواشناسی، انتظار بارش شدید باران در سطح استان می رود که از هموطنان تقاضا داریم در این مدت از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.