به گزارش خبرنگار ایرنا، بارش باران که به صورت خفیف از دیروز سه شنبه دربیشتر شهرهای مازندران اغاز شد امروز چهارشنبه نیز ادامه دارد.
بیشترمسافران نوروزی که ازمناطق مختلف کشور به مازندران سفر ودرحاشیه پارکها ورودخانه های شهرهای این استان اقدام به برپایی چادرکرده بودند، با بارش باران رحمت، غافلگیر شدند.
درهمین حال پلیس راه مازندران، به رانندگانی که قصد سفر از جاده های شریانی این استان را دارند،توصیه کرد، به علت لغزنده بودن سطح جاده های پرتردد هراز، سوادکوه وکندوان ، تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.
براساس گزارش پلیس راه استان، ترافیک اکنون در هر سه جاده ارتباطی مازندران به پایتخت، نیمه سنگین ودرمناطقی از جاده هراز سنیگن است.
همچنین اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه دمای هوای روز سه شنبه در برخی شهرهای شرق این استان در گرم ترین ساعت به 17 درجه رسید ، اضافه کرد: از امروز چهارشنبه روند کاهش دما در سراسر مازندران پیش بینی می شود و تا پایان هفته ، 6 تا هفت درجه دما کاهش خواهد داشت.
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران به خبرنگارایرنا گفت: در ارتفاعات استان نیز کاهش دما بیشتر خواهد بود و تا 10 درجه کاهش دما پیش بینی می شود.
اصغر بسطامی از ادامه ناپایداری های جوی تا پایان تعطیلات خبر داد و گفت : در روزهای آینده ممکن است در ساعاتی از روز آسمان آفتابی در استان مشاهده شود اما در مجموع شرایط جوی بارانی و کاهش دما پیش بینی می شود.
وی همچنین به همراه داشتن وسائل زمستانی برای مسافران که قصد تردد در محور های استان را دارند الزامی دانست.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.