به گزارش ایرنا مهدی رجبی زاده امروز (دوشنبه) در دومین روز هفته منابع طبیعی با عنوان روز فرهنگ منابع طبیعی، مسئولیت اجتماعی و رسانه در فضای صمیمی با رئیس و خبرنگاران ایرنا کرمان دیدار و گفت و گو کرد.
وی گفت: منابع طبیعی عرصه بسیار گسترده و فراگیری است و دولت به تنهایی نمی تواند کار حفاظت و توسعه آن را انجام دهد لذا تنها راه استفاده از ظرفیت مردم و تشکل های مردمی است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان افزود: رسانه ها با اطلاع رسانی به موقع و صحیح می توانند مردم را نسبت به توانایی ها و امکانات دولت آگاه کنند.
وی بیان کرد: دولت صرفا می تواند نیازها را اولویت بندی کند و مردم هم باید مطلع شوند که دولت چه امکاناتی دارد.
رجبی زاده افزود: رسالت رسانه ها و خبرنگاران این است که این وضعیت را به تعادل برسانند و مردم بدانند که مجموعه دولت نیازهای آنها را درک می کند.
وی اظهار کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی ارتباط خوب و مستمری بین دولت و مردم فراهم کرده و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.
سرهنگ سعید شفیعی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، حسین بختیاری رئیس حوزه مدیریت، امیر کهریزی رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی و همچنین محمد محمدی مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان نیز در این دیدار حضور داشتند.
مشروح گفت و گوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان را روزهای آتی در سایت ایرنا بخوانید.
خبرگزاری جمهوری اسلامی دارای 106 دفتر نمایندگی رسمی در داخل و خارج کشور است و تمامی مراکز استان ها، شهرستان ها و همچنین کشورهای جهان از طریق این دفاتر پوشش خبری داده می شوند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان از جمله مراکزی است که دفتر خبری رسمی در جنوب استان دارد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.