به گزارش ایرنا مجید نجف پور روز دوشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بردسیر که در فرمانداری برگزار شد افزود: بنا به تصمیم قبلی با همکاری شرکت معدنی و صنعتی گل گهر معین اقتصادی منطقه و بانک رسالت 32 صندوق خرد روستایی در این شهرستان راه اندازی می شود.
وی همچنین گفت: خانه توسعه با هدف پیدا کردن شغل برای افراد بیکار، تامین تسهیلات و مشاوره راه اندازی مشاغل در شهرستان بردسیر تشکیل می شود.
نماینده شرکت گل گهر نیز در این جلسه گفت: صندوق های خرد روستایی در قالب کانون های کار و زندگی همچنین کانون های اجتماعی در شهرستان بردسیر راه اندازی می شود.
محمد زمانی افزود: شرکت گل گهر بنا به مسئولیت اجتماعی خود وارد حوزه های توسعه و آبادانی مناطق اطراف شده است.
سرپرست بانک رسالت استان کرمان نیز گفت: هدف اصلی بانک رسالت در کشور ارائه تسهیلات اشتغالزایی و بهبود وضعیت اقتصادی مردم است.
مصطفی عسکری پور افزود: در بانک قرض الحسنه رسالت، مدل توسعه کارآفرینی اجتماعی رسالت طراحی شده است.
وی گفت: بانکداری اجتماعی رسالت با هدف استفاده از خدمات الکترونیک در قالب کانون ها اجتماعی شکل خواهد گرفت و مردم می‌توانند در قالب کانون های اجتماعی (صندوق های خرد)از تسهیلات بانک رسالت استفاده کنند.
سرپرست بانک رسالت استان کرمان افزود: برای شهرستان بردسیر مدل جدیدی طراحی و 32 نقطه شناسایی و در قالب کانون های اجتماعی به مردم تسهیلات پرداخت می شود.
همچنین پس از اتمام این نشست کارگاه تولید کاشی، موزاییک و جدول با اعتبار بالغ بر 300 میلیون تومان و با ایجاد شغل برای 14 نفر و یک نمایشگاه خوداشتغالی و تولیدات هنرهای دستی هنرآموزان و هنرجویان هنرستان الزهرا (س) با حضور فرماندار، مدیرعامل بانک رسالت و نماینده شرکت گل گهر به بهره برداری رسید.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7421/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.