پروین سالاری روز جمعه با حضور در غرفه ایرنا در سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان در پاسخ به این سئوال که چه سبک زندگی می تواند اقتصاد مقاومتی را محقق کند افزود: اصلاح الگوی مصرف به عنوان یک الگو که می تواند سبک زندگی مردم در کرمان را تغییر دهد انتخاب شده بود و اینکه لزوم سبک زندگی ایرانی اسلامی و همچنین فایده آن و تایید پژوهشگران بر داشتن زندگی ایرانی اسلامی مواردی هستند که می بایست مورد تبیین و تحلیل قرار بگیرند.
وی گفت: باید منفعت داشتن یک سبک زندگی ایرانی اسلامی را برای افراد جامعه تبیین کرد.
سالاری با اشاره به مزیت های سبک زندگی ایرانی اسلامی خاطرنشان کرد: مصرف خانوارها و تربیت کودکان خصوصا نوجوانان که به دنبال شخصیت سازی و هویت سازی هستند در سبک زندگی ایرانی اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.
وی با اشاره به شخصیت دانش آموزان دوره ابتدایی اظهار کرد: باید ببینیم آموزش و پرورش چه امکاناتی را می تواند در اختیار این دانش آموزان قرار دهد تا الگوی مصرف در دانش آموزان نهادینه شود.
مشاور امور تربیتی با اشاره به حس هویت یابی در نوجوانان گفت: ابتدا باید ببینیم چگونه می توانیم این هویت یابی را در نوجوانان شکل دهیم به عنوان مثال یک دانش آموز بداند که سرانه مصرف آب در دنیا به چه میزان است و بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی به آن دانش آموز تفهیم کنیم که مصرف آب در اسلام چگونه تعریف شده است.
سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان که روز چهارشنبه چهارم اسفند با حضور استاندار در سالن ورزشی برق منطقه ای گشایش یافت تا هشتم اسفند در بلوار پارادیس ادامه دارد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.