به گزارش ایرنا مهدی صدفی روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: گاهی در شیوه اجرای برنامه ها مشکل وجود دارد و برنامه ریزی دقیق و صحیح در شیوه اجرای برنامه های ایام دهه فجر بسیار اهمیت دارد.
وی تاکید کرد: توصیه می شود در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی درصدد افزایش آمار برنامه ها نیستیم بلکه به دنبال اجرای برنامه های کیفی و اثربخش هستیم.
وی با بیان اینکه برخی برنامه ها ماهیت خارجی ندارند تصریح کرد: در بعضی موارد برنامه ها به درستی اجرا نمی شود و یا اطلاع رسانی ضعیفی دارند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: در زمینه افزایش محتوای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از گذشته باید کار شود.
صدفی با اشاره به اینکه استان کرمان 23 شهید را در راستای پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم این آب و خاک کرده است تاکید کرد: آیین تجلیل و تقدیر از فعالان، مبارزان شهدا و خانواده شهدای انقلاب اسلامی در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه برنامه های روزهای 12 و 22 بهمن از شیوه سنتی و تکراری بیرون بیاید گفت: باید با همفکری و همکاری اعضای ستاد دهه فجر و ارگان های ذیربط، برنامه هایی در استان کرمان برگزار شود که در شان این ایام باشد.
وی اظهار کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن از چهارراه طالقانی تا میدان عاشورا برگزار می شود و بعد از اجرای برنامه های این روز شرکت کنندگان در این آیین در مصلی امام علی (ع) برای شرکت در نماز جمعه کرمان حضور پیدا خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: برنامه روزهای پایانی دهه فجر به دلیل تقارن با ایام فاطمیه به شکلی برگزار شود که حرمت این ایام حفظ شود.
در این نشست اعضای کمیته های ستاد بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان برنامه ها و نظرات خود پرداختند.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7437/3029

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.