به گزارش ایرنا، امام جمعه بهشهر در این مراسم اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و بزرگداشت نام و یادشان تنها وسیله برای زنده نگه داشتن یاد و ادامه راه بلند و راستین آنان است.
حجت الاسلام سیدعربعلی جباری افزود : شهدا برای حفظ ارزش ها و آرمانهای این نظام در میدان جنگ قدم نهادند و اکنون ما باید در ادامه راهشان و در راستای امنیتی که برای ما در جامعه فراهم کردند حرکت کرده و در پاسداشت ارزش های شهدا تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه شهدا راه عزت، شرف، عظمت، عدالت و استقلال را به ما نشان دادند، خاطر نشان کرد : حفظ خون شهدا در گرو ولایتمداری است و باید در راستای ولایت، استوار از هر زمان دیگری حرکت کنیم.
او ادامه داد : زندگی ما در گرو خون این شهداست و همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم و باید با نکوداشت نام و یادشان در مسیر ولایت که از دغدغه های شهدا بوده است، با توان بیشتری حرکت کنیم.
روستای شهیدآباد که در پنج کیلومتری غرب بهشهر واقع است 52 شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است . این روستا همچنین هشت آزاده و 187 جانباز دارد.
' تروجن ' نام قدیمی این روستا بود که به خاطر تعداد زیاد شهدای این روستا نامش به شهید آباد تغییر یافت .
میرشریف مشکواتی ، سید مصطفی موسوی و سید حمزه نجفی سه شهیدی از روستای شهیدآباد هستند که 16 دی ماه سال 57 و یک ماه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.