کیوان صباغ روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی افزود: این نمایش روایتگر جامعه آمریکا در دهه 1960 می باشد که بی ارتباط به وضعیت کنونی این کشور بعد از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهوری نیست.
وی با بیان اینکه نمایش بی خردان به دلیل زمان 2 ساعته آن یک کار بسیار سخت و دشوار به حساب می آید، اظهار کرد: استقبال مردم از این تئاتر تاکنون بسیار مناسب بوده و اکثر بلیط های این نمایش در تمام شب ها به فروش رفته است.
وی گفت: هدف اصلی این نمایش به فکر فرو بردن مردم و مخاطبان است و در کنار آن لذت بردن از ساعاتی است که تماشاگران به عنوان دیدن تئاتر انتخاب کرده اند.
صباغ با رد این انتقاد که زمان تئاتر بی خردان طولانی است افزود: تا کنون حتی یک مخاطب نیز از سالن نمایش خارج نشده و این امر نشان دهنده علاقه مردم به این نمایش است.
وی اظهار کرد: شاید این تئاتر می توانست در زمان کمتری نیز اجرا شود اما در مجموع پاسخ این انتقاد با علاقه مردم داده شده است.
رئیس سابق انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: به دلیل پیوستگی که در کار وجود دارد هیچ از یک قسمت های نمایش قابلیت حذف ندارد.
وی با بیان اینکه در این نمایش هشت بازیگر اصلی و 17 بازیساز به ایفای نقش می پردازند افزود: حوزه هنری یکی از حامیان نمایش 'بی خردان' است و تهییه کننده بسیار خوب و حرفه ای آن توانسته است بار بسیاری از مشکلات را از دوش کارگردان بردارد.
وی خاطر نشان کرد: این تئاتر مملو از مفاهیم انتقادی است و بسیاری از دیالوگ های ارزشمند را در دل خود جای داده است.
کارگردان تئاتر بی خردان گفت: بازیگران این نمایش به خوبی توانسته اند به ایفای نقش بپردازند و دیالوگ های نهفته شده در دل این نمایش را به خوبی متبلور کنند.
نمایش بی خردان که از اول دی ماه در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رفته است تاکنون تماشاگران بسیار داشته و می توان از آن به عنوان یکی از آثار موفق در جذب مخاطب نام برد.
نمایش مزبور نظام مسلط بر آمریکا را در قالب طنز بررسی می کند و با یک موسیقی و اشعار مناسب که جنبه انتقادی دارد به خوبی برخی مضامین اخلاقی را هدف می گیرد.
این نمایش تا هفته آینده در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد هر شب از ساعت 19 میزبان علاقه مندان است.
کیوان صباغ به عنوان نویسنده و کارگردان، مسعود حکم آبادی به عنوان تهیه کننده و علیرضا ضیاچمنی، مرتضی ملتجی، عادل توکلی‌نسب، سپیده کلالی، امیرحسین رضا زاده، پویا غازی، لاله رئیسی و سعید توکلی به عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.