به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان روز شنبه در این آیین با استناد به آیات و روایات معصومین (س) گفت: تفکر همیشه حرف اول را در جهان می زند و در کلام بزرگان دینی نیز بارها اشاره شده یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت است.
آیت الله سید یحیی جعفری افزود: به همین دلیل دشمنان جمهوری اسلامی خواستند دانشمندان و متفکران این مرز و بوم را با ترور از بین ببرند و جلوی پیشرفت قدرتمند جمهوری اسلامی را بگیرند که خوشبختانه نه تنها نتوانستند بلکه دانشمندان بیشتری در این مرز و بوم کار را ادامه دادند.
رئیس خبرگزاری صدا و سیما نیز در این آیین صحت، دقت و صداقت را شعار اصلی ایجاد صفحه استانی، فضای مجازی و کانال پیام رسان برشمرد و گفت: در خبرگزاری های دنیا امکان دارد صحت و دقت باشد ولی صداقت کمتر دیده می شود.
سید مهرداد سید مهدی افزود: صفحه کرمان هجدهمین صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیماست که افتتاح می شود.
وی مزیت های صفحه استانی و فضای مجازی را عنوان کرد و افزود: هدف ما از ایجاد فضای مجازی و کانال پیام رسان و صفحه استانی این است که مردم به راحتی در هر کجای جهان که باشند حتی با گوشی های تلفن همراه خود از خبرهای شهر و استان خود مطلع شوند.
رئیس خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی اطلاع رسانی لحظه به لحظه، ارسال خبر با تصویر، فراهم شدن امکان قرار دادن مشکلات مردم توسط خودشان بر روی صفحه استانی و کمک به مسئولان استانی و کشوری برای برنامه ریزی بهتربرای مشکلات مردم را از جمله مزیت های افتتاح صفحه استانی خبرگزاری برشمرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز گفت: طبق نظرسنجی ها 70 درصد مردم استان خبرها را از صدا و سیما می گیرند و صدا و سیما رتبه اول اطلاع رسانی را بین مردم دارد و این سرمایه بزرگی برای رسانه ملی است که زبان گویای نظام و انقلاب است.
احمد علیرمضانی ادامه داد: همه تلاش و همت خود را به کار می گیریم تا مردم به ما اعتماد و اخبار را از طریق ما دریافت کنند و به پایگاه های غیر مستند که ابایی از دروغ پراکنی و تحریف اخبار ندارند، اعتماد نکنند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7440/3028

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.