مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از عضویت 30 هزار داوطلب در هلال احمر این استان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه اساس کار ما داوطلب‌محور است گفت: بیش از ۳۰ هزار نیروی داوطلب تاکنون به عضویت این جمعیت درآمده‌اند.

به گزارش جماران، رضا فلاح شامگاه شنبه در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست های تخصصی مدیریت بحران پدافند غیرعامل امداد و نجات با اشاره به اینکه اساس کار جمعیت هلال احمر داوطلب محور است، افزود: بیش از ۳۰ هزار نیروی داوطلب به عضویت جمعیت هلال احمر کرمان در آمده اند. 

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی متولی امداد و نجات است، خاطرنشان کرد: تلاش در توسعه کمی و کیفی در فعالیت های متنوع جمعیت هلال احمر، از اهداف این نهاد مردمی محسوب می‌شود و مقوله پیشگیری، کاهش خطر، آمادگی، بازیابی و بازتوانی از وظایف جمعیت هلال احمر است. 

فلاح به‌کارگیری جدیدترین و کارآمدترین تجهیزات، فناوری و منابع انسانی متخصص را به عنوان سرمایه اصلی در جمعیت هلال احمر معرفی کرد و گفت: تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها و همچنین حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون در نظر گرفتن هیچگونه تبعیض میان آنها از اهداف مهم جمعیت هلال احمر است. 

وی افزود: جمعیت هلال احمر این نهاد غیردولتی متکی بر فعالیت های داوطلبانه مردمی است تا در ارائه خدمات به نیازمندان و آسیب دیدگان تاثیرگذار و پایدار به وظایف و فعالیت های خویش باشد. 

وی با اشاره به نقش خیران هلال احمر در پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر عنوان کرد: بهره گیری هرچه بیشتر از توان و حمایت خیرین در تامین نیازهای اولویت دار و تحقق ماموریت های اصلی هلال احمر در حوادث و بلایا و کمک به محرومین جامعه از جمله فعالیت هایی است که با کمک توان و حمایت بنگاه های اقتصادی می توان انجام داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.