مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان جزئیات ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی (ره) در کرمان را اعلام کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به سی و یکمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س)، جزئیات ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی در کرمان را اعلام کرد.

به گزارش جماران، حسین انجم شعاع با اشاره به پیش رو بودن سالروز رحلت امام خمینی(س) اظهار کرد: این ایام فرصتی مناسب برای تبیین اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل است.

وی در خصوص برنامه‌های ویژه این ایام گفت: امام خمینی (س) اسوه اخلاق بود و به انسان‌های آزادی خواه دنیا درس انسانیت و عدالت خواهی داد.

انجم شعاع با اشاره به لزوم آشنایی جوانان با ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی و تبیین ابعاد زندگی ایشان افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا احتمالاً امکان برگزاری مراسم‌های تجمعی برای این ایام وجود ندارد اما برنامه‌هایی را برای فضای مجازی در نظر گرفته‌ایم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به برگزاری دعای توسل، کمیل و ندبه به صورت پخش زنده از اینستاگرام، اظهار کرد: همچنین مسابقه رادیو تلویزیونی در خصوص شخصیت امام خمینی(س) برگزار می‌شود.

وی از تولید کتاب صوتی از خاطرات امام خمینی(س) و مجموعه نمایشگاه پوستری در خصوص سیره رفتاری ایشان خبر داد و گفت: مجموعه رادیویی سه قسمتی در خصوص تبیین شخصیت امام خمینی(س) به مناسب سالگرد ارتحال ایشان پخش می‌شود.

به گفته انجم شعاع ختم قرآن و هدیه ثواب آن هدیه به روح امام و شهدای ۱۵ خرداد، تهیه کلیپ‌های کوتاه و پخش در فضاهای مجازی، پخش نوحه‌های ارتحال امام خمینی و شهدای ۱۵ خرداد در شب ۱۴ و ۱۵ خرداد از مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام است.

وی گفت: به مناسب سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب نشست‌های تبیینی در خصوص شخصیت و نقش امام (ره) در انقلاب و دفاع مقدس با حضور افرادی محدود برگزار می‌شود که این نشست از طریق فضاهای اینستاگرام هم پخش می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان از تهیه پیامک بدین مناسبت و انتشار در فضاهای مجازی و تبلیغات و فضاسازی سطح شهر، میادین و سر درب دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: مسابقه وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(س) توسط دستگاه‌های اجرایی برگزاری می‌شود.

وی گفت: همچنین نمایشگاه عکس، کتاب، محصولات فرهنگی بالاخص آثار حضرت امام خمینی(س) در محل ادارات بر پا می‌شود، ضمن اینکه هماهنگی برای درج جملات و نصایح امام بر روی اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و دستگاه‌های خود پرداز انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.