سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ۲۲۷ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های سطح استان کرمان نتیجه ۶۴ تست طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به رشد ناگهانی آمار کرونا در این استان، گفت: بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۳۱ مورد و دانشگاه علوم پزشکی بم با ۱۵ مورد است

به گزارش جماران، مهدی شفیعی در نشست خبری مجازی گفت: از ۲۲۷ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های سطح استان کرمان نتیجه ۶۴ تست طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۹ مورد مربوط به افراد بستری در بیمارستان‌ها، ۹ مورد بیماران سرپایی، یک مورد پرسنل و ۳۵ مورد اطرافیان بیماران است.

شفیعی با اشاره به اینکه بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۳۱ مورد و دانشگاه علوم پزشکی بم با ۱۵ مورد است، افزود: همچنین از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۱ مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان یک مورد و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان شش مورد مثبت اعلام شده است.

وی ۲۴ نفر از موارد جدید را زن و ۴۰ نفر مرد ذکر کرد و گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته یک مرد در حوزه دانشگاه علوم پزشک جیرفت به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ درگذشت و بر این اساس تعداد جان باختگان این بیماری در سطح استان به ۶۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ترخیص پنج نفر در ۲۴ ساعت گذشته از مراکز درمانی استان کرمان خبر داد و بیان کرد: تعداد موارد بهبود یافته از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان ۴۴۹ نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1433560
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.