به گزارش ایرنا، سید "حجت الله موسوی قوام" روز چهارشبه در جمع خبرنگاران افزود: ۶۴۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمان از سال ۸۰ تاکنون از محل اعتبارات قرض الحسنه با صرف ۱۳ میلیارد تومان اعتبار، ۵۵۹ نفر از محل کمک های ستاد دیه کشور با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار، ۲۱۶ نفر نیز از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت های بدنی با صرف ۱۷ میلیارد تومان اعتبار و هزار و ۴۷۸ نفر با کمک های خیران از زندان های این استان با پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد تومان آزاد شده اند.

وی ادامه داد: ۲۰۴ مورد جشن گلریزان تاکنون در استان کرمان برگزار و بیش از ۳۳ میلیارد تومان تعهد خیران و ۲۲ میلیارد تومان از این مقدار وصول شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد دیه استان کرمان تاکنون ۸۰ درصد وصولی تعهد خیران و بیشترین جذب  حضور خیران را ثبت کرده است افزود: ۷۰۲ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد این استان نیز بدون پرداخت وجه و با اخذ رضایت شاکی آزاد شده اند.

وی گفت: خیران استان کرمان سال گذشته ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را در ۲۲ جشن گلریزان تعهد پرداخت کرده اند که هفت میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان از این مقدار وصول شده است.

موسوی قوام اظهار داشت: ۱۷۰ مجرم غیرعمد در زندان های استان کرمان وجود دارد که بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای آزادی این افراد نیاز است و ۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در شب های قدر امسال از زندان آزاد می شوند که ۶ نفر مربوط به شهرستان کرمان، سه نفر رفسنجان و دو نفر بم است.

وی مجموع بدهی ۱۱ زندانی جرائم غیر عمد استان کرمان را حدود ۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در این زمینه ۷۰ درصد تخفیف گرفته ایم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان از خیران خواست برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان کرمان از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ بانک ملی، ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۱۳۲۴۱۱ بانک تجارت و شماره گیری کد دستوری #۷۷۷۷*۷۸۰* کمک های نقدی خود را برای آزادی زندانیان واریز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.