سرهنگ سیاوش مسلمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه رزمایش مواسات و کمک مومنانه به خبرنگار ایرنا گفت: این رزمایش در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و با توجه به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه مردم ، بنگاه های اقتصادی و دستگاه های اجرایی در شهرستان بم برگزار شد.

وی اظهارداشت: این رزمایش در سه مرحله برگزار می گردد و مرحله دوم رزمایش از شنبه ۲۰اردیبهشت ماه شروع و تا شهادت امیرالمومنین علی(ع) و مرحله سوم تا پایان عید فطر ادامه خواهد داشت .

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه و همدلانه جهت کاهش بخشی از اثرهای مخرب ویروس کرونا و افزایش تاب آوری جامعه با امدادرسانی معیشتی و کمک به نیازمندان و محرومان اجرا می شود.

وی ادامه داد:حجم کمک های مردمی بسیار چشمگیر بوده است و در اجرای این طرح تلاش شده است تا به خانوارهای نیازمندی که زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند کمک شود.

فرماندار بم تصریح کرد: ۳ هزار بسته غذایی در این مرحله توزیع شد که یکهزار بسته آن با همکاری سازمان بسیج مستضعفان و سپاه، ۵۰۰ بسته کارخانه خودروسازی کرمان موتور، و یک هزار و ۵۰۰ بسته مدیرعامل معدن مس و روی خانه خاتون به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان تهیه و تحویل داده شد که یکهزار بسته آن در سطح روستای ابارق در بین نیازمندان توزیع گردید

سرهنگ مسلمی توضیح داد: از یک هفته قبل از ماه رمضان بحث شناسایی نیازمندان و فقرا را انجام دادیم که در استان کرمان ۶۳هزار نفر شناسایی شدند که در پالایش صورت گرفته ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر این افراد عضو هیچ نهادحمایتی نبودند و از این مجموع ۲۳هزار و ۶۵۰ بسته توسط سازمان بسیج مستضعفین توزیع و ۱۶هزار نفر نیز از کمک های مردمی در پایگاه ها و مساجد جمع آوری شده است .

رزمایش همدلی و کمک مومنانه یک اقدام خداپسندانه و یک کار علوی است

هادی شهسوارپور فرماندار بم در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه گفت:این رزمایش در راستای فرمان مقام معظم رهبری برگزار شد که منجر به تشکیل ستاد کمک مومنانه شدو در این ستاد شماره حسابی با امضاو هماهنگی امام جمعه شهرستان بم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانداری افتتاح شد که مبلغ ۵۵میلیون تومان توسط کمک های مردمی جمع آوری گردید.

وی افزود: رزمایش همدلی و کمک مومنانه یک اقدام خداپسندانه و یک کار علوی است که بار دیگر وحدت ، همدلی و ایثار مردم  را به نمایش گذاشت .

فرماندار بم تصریح کرد: ۳ هزار بسته غذایی در این مرحله توزیع شد که یکهزار بسته آن با همکاری سازمان بسیج مستضعفان و سپاه، ۵۰۰ بسته کارخانه خودروسازی کرمان موتور، و یک هزار و ۵۰۰ بسته مدیرعامل معدن مس و روی خانه خاتون به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان تهیه و تحویل داده شد که یکهزار بسته آن در سطح روستای ابارق در بین نیازمندان توزیع گردید.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق کرمان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.