به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:‌ در همین راستا باید کارگروه ویژه شناسایی و پالایش نیازمندان آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در این استان شناسایی و فعال شود.
وی افزود: در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، باید شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری از انسجام بیشتری برخوردار باشند.
نکونام تصریح کرد:‌ کمک‌های خیرخواهانه به نیازمندان مرتبط با رزمایش مواسات و کمک مومنانه نیازمند تداوم و استمرار است.
وی یادآور شد: پایگاه‌های مقاومت بسیج استان در اجرای موفق این رزمایش نقش مهم و اساسی بر عهده دارند.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ارزش ریالی این رزمایش در استان تاکنون ۱۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی است.
سردار علی‌محمد اکبری تاکید کرد: فرمانداران برای اختصاص کمک‌های کارمندان دستگاه‌های اجرایی در قالب کسر حقوق که به صورت داوطلبانه است و برای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به همان شهرستان اختصاص می یابد، اقدام کنند.
وی اظهار داشت:‌ شنبه هفته آینده (۲۰ اردی‌بهشت‌ماه) همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری با رمز "یا امام حسن مجتبی (ع)" از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در استان برگزار خواهد شد.
اکبری تصریح کرد: شناسایی نیازمندان واقعی آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا و کمک به آن‌ها در قالب این رزمایش از مهمترین اولویت‌های مسوولان است.
به گزارش ایرنا، در این نشست ائمه جمعه و فرماندهان سپاه شهرستانهای ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری گزارش رزمایش مواسات و کمک مومنانه در شهرستانها را ازطریق ویدئوکنفرانس ارایه کردند.
در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعدادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از روز نیمه شعبان صادر کردند.
ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری ازشیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.