محمدرضا پورابراهیمی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه "میثاق سراج" در کرمان افزود: امروز فرصتی پیش آمد تا با ابعاد، اجزا، رویکردهای کاری و پروژه‌های انجام شده توسط سازمان سراج در کرمان پیرامون مباحث فضای مجازی از نزدیک بیشتر آشنا شوم.

وی خاطر نشان کرد: دوستانی که در این مجموعه کار می‌کنند، انقلابی و دغدغه‌مند هستند و درد مسائل انقلابی کشور را دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نگرانی وجود دارد که اگر فضای مجازی مدیریت نشود، آثار مخربی در کشور، جامعه و جوانان برجا بگذارد.
وی با ابراز خرسندی از این‌که مجموعه سراج با دو ویژگی علمی- تخصصی و هنری به مسائل نگاه می‌کند، افزود: داشتن دغدغه بدون داشتن ظرفیت هنری کافی نیست.
پورابراهیمی گفت: در این مجموعه نگاه دینی، علمی و تخصصی همراه به کار گرفته شده که با توجه به نمونه کارهای تولیدی، این نگاه قابل تقدیر است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: نمونه کارهای دوستان که طی ۱۰ سال فعالیت انجام گرفته، بسیار ارزشمند است.
وی اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم برای تقویت هرچه بیشتر این مجموعه، همه حمایت کنیم و مجموعه‌هایی از این دست را که دغدغه‌ دین و انقلاب دارند، به‌هم متصل و از جزیره‌ای عمل کردن آن‌ها جلوگیری کنیم.
پورابراهیمی تاکید کرد: همه‌ کسانی که در این حوزه با نگاه دلسوزانه و متعهدانه عمل می‌کنند، بهتر است زیر یک چتر حمایتی قرار بگیرند و هم‌افزایی و هم‌پوشانی داشته باشند و با تقسیم کار، از موازی کاری و پراکنده‌کاری پرهیز شود.
وی در پایان گفت: به عنوان نماینده مردم آمادگی دارم از ظرفیتی که در مجلس و مدیران ملی و استانی وجود دارد، به این دوستان کمک کنم تا بیشتر در بحث تولید محتوا و اثرگذاری مثبت در جامعه فعالیت کنند.
رحمان جلالی مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان کرمان، ضمن بیان اهداف و عملکرد این سازمان گفت: دفتر استانی این سازمان در کرمان علاوه بر ظرفیت‌های ملی توانسته است مجموعه‌ای از اقدامات از قبیل همایش‌ها، رصد فضای مجازی، تولیدات محتوایی، طراحی دوره‌های آموزشی، عملیات در فضای مجازی، راه اندازی مجتمع آموزشی فرهیختگان سراج و تشکیل قرارگاه سواد فضای مجازی را انجام دهد.

به جهت رعایت فاصله اجتماعی در ایام شیوع بیماری کرونا، نمایشگاه توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و عملکرد سازمان فضای مجازی سراج کرمان در روزهای مختلف و هر روز با حضور تعداد محدودی از مسئولان، فعالین فرهنگی و رسانه‌ای ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.