به گزارش ایرنا، امان قلیچ شادمهر یکشنبه شب با صدور پیامی که در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی منطقه گنبدکاووس انتشار یافت، با قدردانی از حضور پرشور، حماسی و تاثیرگذار مردم این شهرستان در انتخابات دوم اسفند امسال، آورده است: "بی شک خلق حماسه عظیم از جنس اتحاد، همبستگی، وحدت و همدلی با عنایت خداوند منان و مشارکت گسترده، حضور تاریخی سرنوشت ساز و آگاهانه شما در پای صندوق‌های اخذ رای محقق گردید". 

وی گفته است: در برابر این همه شور و شعور و حُسن اعتماد شما مردم فهیم، سر تعظیم فرود آورده، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند منان و ابراز ارادت و تواضع به محضر شما خوبان، نهایت قدرشناسی و سپاس خود را از یکایک شما عزیزان ابراز نموده و با خدای خود عهد و پیمان می بندم تا صادقانه، خالصانه، متواضعانه، بی‌منت و خستگی ناپذیر، با برنامه‌ریزی علمی، اصولی و استفاده از همه فرصت‌ها و با اتکا به شعار توسعه همه جانبه برای رفع مشکلات جامعه و خدمتگزاری به شما دریغ ننمایم.

در ادامه پیام منتخب مردم گنبدکاووس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است: پیروز اصلی این انتخابات را شما مردم عزیز دانسته و اعتقاد دارم که هر وقت اراده ملت تحقق یابد، این اتفاق مهم یک امر ارزشمند الهی و قلبی است و یقینا این حرکت شکوهمند و پرمعنا، عزم مرا برای خدمت صادقانه و متعهدانه مستحکم‌تر کرده است.  

شادمهر  در پایان اطلاعیه خود نیز از همه دست اندرکاران، نهادها و ارگان‌های برگزار کننده انتخابات دراین حوزه انتخابیه از جمله هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی قدردانی کرده است.

به گزارش ایرنا، در حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس از مجموع ۱۴۶ هزار و ۹۶۳ رای ماخوذه صحیح، "امان قلیچ شادمهر" با کسب ۳۱ هزار و ۸۲۶ رای، حایز اکثریت آرا و به عنوان منتخب مردم این حوزه برای حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.